søndag den 10. august 2014

RE - aldrig glemt, i hjertet gemt

RE-pigerne (kan du spotte mig?)

I dag er det et helt år siden, jeg startede på Ranum Efterskole. Den bedste beslutning jeg nogensinde har taget! Jeg kan huske alle de følelser.. jeg turde ikke starte, jeg vil egentlig bare gerne blive hjemme. Det hele var så anderledes og nyt og SKRÆMMENDE. Jeg var bange. Bange for det nye. 
Nu skal jeg starte i gym.. og jeg er bange, men ikke bange for det nye. Bange for at miste det gamle.

- og bange for alle de afleveringer hehe.



I går tog jeg mig lige en lille tudetur før jeg skulle sove. Puha jeg bliver helt sentimental. Jeg savner dem alle så megameget, og jeg er ikke klar til at give slip.. Ikke klar til at indse at det aldrig kommer igen. 
Jeg skal aldrig mere vækkes af vores Pedel Jørn og en sang over højtalerne. Aldrig mere morgenmotion. Ingen tysk med Latz. Aldrig mere vil Åse fortælle mig, at jeg skal tage sko på i kantinen! Aldrig mere timer med Mette (okok ikke så trist, mere en YES-følelse). Jeg savner at gå ned ad gangene. Savner at danse på loftet. Aldrig mere kontaktgruppe møde bag scenen. Aldrig mere RE.

Noget af det jeg nød mest var at spise frokost med min efterskolefamilie. Kontaktgruppe 23. Jeg elskede når Mikkel sprøjtede med vand og når Kristoffer var i sit sjove humør. Jeg savner Thomas' nynnen og hans kærlighed til sild og æg. Jeg savner min Nannamus som var min bedsteveninde på RE - og mor Maren! Jeg savner Anja og Mille der bare er ufattelig grinerrn. Så selvfølgelig Casper og Gustav, der bare altid er der for en, når man har brug for dem. 

SÅ SAVNER JEG KÅSINGS FRIKADELLER. Det var det jeg gik og håbede på HVER DAG. Bare der er frikadeller til frokost, pleas lad der være frikadeller!

Det jeg også savner uendeligt meget er pigerne fra værelset. Mine piger. Vi havde det simpelthen så fantastisk sammen til sidst. Vi blev så tætte og det er der ingen som kan tage fra os. Det gør for ondt at skrive om. Jeg elsker dem HVER OG EN ekstremt meget.


Sofie, Mie, Anja, mig, Karoline

Vi lavede tit en film aften fordi Anja havde charmet sig til en projekter til at have på værelset, hehe. Vi havde også kage-søndag, iih det var nice!

 

Vi havde det så hyggeligt på værelset. Julie snakkede altid MEGET. Sofie var lillesøster (shh hun bliver tosset, hvis man kalder hende det). Anja var vores mor. Karo var vores sporty og glade dværg og Mie var vores cool lille mus.
Jeg elsker dem.



Vi skulle vaske gulv  -------------------------->
Jeg er tom indeni uden RE.
Jeg ved det kan være svært at sætte sig ind i, hvis man ikke selv har prøvet det, men efterskole er og bliver den største oplevelse nogensinde.
Jeg har ikke mistet RE,
Jeg har fået RE.

GALLA

Ida, Sofie, Naja, Anja, Helen, Mie, mig og Nanna





Undskyld hvis jeg er lidt for sentimental og sådan.. jeg skulle lige ud med mit savn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar