lørdag den 21. september 2013

Long time no see




Det med at græde er besynderligt. Tårer er noget underligt noget. Det med at der kommer vand (ja ikke bare vand men SALTvand) ud af øjnene det er da en underlig reaktion.. Hvorfor græder man? ... hvorfor tuder man? Nogle gange er det jo ikke negativt. Nogle gange sidder man og græder fordi ååh det er så smukt eller åh hvor er jeg glad - eller, som min veninde, hold kæft hvor er det sjovt! Så er der de triste tårer.. Og af en eller anden grund så kan man ikke hulke hvis det er positivt, men hvis det er negativt så hulker man.. Har du nogensinde lagt mærke til det? Hvis man virkelig er ked af noget tuder og hulker man, men hvis man virkelig er glad så er det kun tårerne der kommer frem..

Efter jeg er kommet på efterskole har jeg da aldrig grædt så meget på så kort tid! - og det skal ikke forstås negativt på nogen måde, nejnej. Du må endelig ikke tro at jeg har det skidt. Jeg har det fantastisk! Jeg skulle lige til at skrive at jeg aldrig har haft det bedre, men det ville være løgn. Jeg er næsten lykkelig. Der er bare nogle ting som liiiige skal fixes og som jeg skal have styr på før jeg kan sige jeg er 100 p lykkelig.

For eksempel:
Min far er indlagt på hospitalet.. Det er forfærdeligt, og min mor er træt og udkørt, og jeg har grædt 4-5 gange over det.. det er svært når man er så langt væk.. men ååh hvor er det fantastisk at mine venner er der til at trøste.
Så kunne jeg godt få mere styr på mine lektier.. ugh! Har du nogensinde grædt over en frustrerende lektie? Well I have..
Så har jeg ikke været sammen med min kæreste i alt for lang tid.. det har jeg dog ikke grædt over, but still, det gør mig ikke ligefrem lykkelig.

- og så en anden ting som bare er en smule træls, med træls på. Hver morgen på efterskolen skal vi ud på morgenmotion. En tur på 1,5 km som man må løbe eller gå, ja det er ligemeget bare du kommer ud og siger hej jeg er stået op og får et kryds på en liste. Det er egentlig meget rart. Især når man kan se solopgangens smukke farver. Der er bare det, at ALLE skal jo ud på morgenmotion - og ALLE kigger på en og siger "åh godmorgen Rebekka" eller kommer bare med et "hej" men ja, det er sådan årrghh kig nu væk, jeg ligner lort, hoster og puster som en fisk på land og jeg gider egentlig ikke være smilende og glad og sige hej og godmorgen til dig. Øvs..

Men så er der andre ting som gør mig lykkelig jajaa. Det er både små og store ting.
Mine nye venner som bare er så sjove og dejlige - og mine gamle venner som bare er fantastiske.
Maden på Ranum efterskole - åååhhrr ma gawd det er altså bare dejligt, vi ender med at rulle hjem! puhadada. Vi bliver fede..
Danse til god musik og løbe mod solopgangen om morgenen.
Se søde, sørgelige, sjove, underlige, klamme film og putte. Temaaftener. Sang og musik.



- uh og forresten har jeg fået en IPad mini! Jeg føler mig superduper heldig hihi


9 kommentarer:

  1. Årh søde, savner virkelig dine dejlige indlæg, men er ekstremt glad for, at det går dig godt på efterskolen. Udover det, så gør det mig ekstremt ondt, at din far er indlagt, & krydser mine små fingre for at det nok hurtigt går over, hvad det så end er skyld i, at han er der. Håber virkelig at det hele nok skal gå, og forstår dig 100 procent i at det kan være svært lige at finde sig til rette, og skulle undvære sine trykke rammer. Husk, at jeg tænker på dig!

    Knus & kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde Michelle! Min far skulle gerne være rask nu<3<3 Det kan godt være svært, især med alle de mennesker! Åha. Men det går nu meget godt :o))
      Jeg tænker også på dig, knuskram!

      Slet
  2. Ej hvor jeg ked af at hører at din far er blevet indlagt! Jeg håber han for det bedre snart igen! Det lyder dejligt med efterskole, det ser også rigtig hyggeligt ud, men jeg forstår godt at det er lidt svært at vænne sig til til ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkeligvirkelig hyggeligt, elsker det, men alle de mennesker kan godt være svært hvis man lige har en dårlig dag. Og min pappi er rask igen<3<3

      Slet
  3. Det lyder som om du får oplevet alle sider af efterskolelivet! Må indrømme, at jeg savner dine indlæg ret meget, men jeg håber samtidig, at du har det fuldstændig vidunderligt.
    Knus

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, men det er fantastisk, jeg føler at det er det helt rigtige valg for mig.
      Og hvor er jeg glad for at du skriver det! Jeg vil helt sikkert skrive lidt oftere.
      Knuskram<3

      Slet
  4. Altså nu begynder man snart at få Rebekka-abstinenser, så kan du så passe bloggen, nå! ... Om ikke andet må du fritages fra det dér rædsomme motion noget, så kan de andre løbe, mens du skriver.

    ... For du er da okay, ik? Der er ikke noget rigtig galt vel? Send os et livstegn - og gerne et med spræl, så vi ved, du er okay og alt er i orden. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld, undskyld! Jeg skal nok skrive noget mere! :))
      Jeg er helt okay! Og min far er også helt okay nu!
      Ih hvor har jeg savnet dig Line!! Jeg må lige ind og læse hvad du går og laver for tiden.
      Krammerrrrrrrr<3

      Slet
    2. Altid skønt at være savnet. :) Er glad for, du er okay!

      Slet