fredag den 9. august 2013

Ton, kilo, gram

Jeg tænkte jeg ville lave et lille indlæg om min vægt... dunno Y... men ja.


Okokok 43½ det er nok det højeste jeg NOGENSINDE HAR VEJET og det er ret meget for mig. At være op på 43 kilo som sådan sin standard vægt er lidt vildt... Den har nemlig været på 42 i lang tid nu...
... jeg ved godt det ikke er meget og sådan, jeg har altså ikke en eller anden spiseforstyrelse don't worry baby. Hvis du vidste alt jeg spiste i løbet af en dag ville du vide besked.. 

Aj, men ja jeg har altid vejet utroligt lidt og der er mange som har kommenteret det (ikke så meget mere faktisk, nu er jeg bare lille..). Min lærer i 7. klasse tog en snakmed mine forældre om jeg nu fik nok at spise? For han var bekymret for om jeg "var ved at udvikle et forkert forhold til mad" .. lol..

Da jeg var mindre var jeg flov over at jeg vejede så lidt, så jeg løj mig et kilo tungere end jeg egentlig var hahah. "Altså jeg vejer mig ret tit, min mor gemmer godt nok vores vægt for hun siger den er ond... men altså jeg vejer 35 kilo, hvad med dig Betty??" "eehhm ja jeg vejer sådan du ved 30 kilo altså i hvert fald deromkring måske tungere.................... ved ikk, kan ikk helt huske det....."

Sådan husker jeg det var^^


Men altså ens vægt svinger jo også utrolig meget. Jeg svinger mellem 42½ og 43½ for tiden og det er jo ikke så meget tallet på vægten der tæller, men mere hvordan man har det og hvordan man ser ud. For eksempel vil jeg gerne have lidt tykkere lår (oh yes.. I know I'm sick in ma' fucking head) men så vil jeg gerne have en fladere mave.. So yeeahh.. Men jeg er ok tilfreds tror jeg.. Altså what to do? Sådan ser man jo ud. Bumbum få det bedste ud af det!

Jeg drikker faktisk aldrig mælk så kalk er ikke det jeg får mest af.. dog spiser jeg tit og ofte yoghurt! Elsker yoghurt!!! Så det er både kalk og fedt.... Da jeg var mindre sagde sundhedsplejersken at jeg skulle drikke kakaomælk i stedet for mælk - så det fik jeg med i skole, mens Hestepigen Maja-Majse skulle spise kalkpiller! hahahaha så snyyyyd! Jeg var nu ok tilfreds (blinkesmiley!)


Hov jeg tænkte lige på noget! Skal jeg ikke lave en spørge-runde?? Jo! Skide god idé!

3 kommentarer:

  1. Hvor høj er du da? :)
    Jeg er 155 og vil gerne tabe mig 2-3 kilo for at komme end på de 44-45 kilo :)

    Knus Mia.<3
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Endnu et velskrevet fra dig søde Rebekka <3

    Knus Liva

    SvarSlet