mandag den 26. august 2013

Still awake?

Jeg ved det her er langt.. men det er dagens budskab. Så giv det en chance! Læs og tænk over det.

Jepss og det er det min mor hele tiden har fortalt mig. Det er derfor hun laver mærkelig regler med computer og telefoner. Min mor er sgu klog det må jeg give hende..
Her på efterskolen skal man:
- være på sit værelse klokken 22:00
- ligge i sin seng 22:30
- og så lukker internettet 23:00

Det vil sige de fleste ligger med deres computer til klokken elleve og så først der når der intet inDernet er så vil de prøve at falde i søvn.. 

- og vi bliver vækket klokken 6:50..

Så du kan godt se vi får ikke hulens meget søvn og jeg plejede altså at gå i seng mellem 21:30 og 22:00. Jaerr og jeg ved at mange er vant til det og srsly er det ikke lidt skræmmende? Tænk hvor dårlig mange unge sover uha uha!!

Så jeg har en aftale med mig selv (nu når mutti ikke er her til at holde mig i ørene). Hver anden aften bruger jeg ikke computeren efter aftensmaden. Er jeg ikke fornuftig? (smiley)..


Uh og jeg har fået studiekort!! Er det ikke mega fedt? - og vi fik taget billedet den anden dag vi var her på skolen, og klokken var alt for tidligt og vi havde ikke sovet det halve af natten (overdrivelse..) og vi så ikke for friske ud men mit billede blev overraskende fint. Hvad kan man egentlig bruge det til udover 10% rabat i Fitness World...?

//Schack, miiig og Nanna (hjerte hjerte hjerte)//

Mikkel (Schack) er en 14 årig barnlig dreng som har fået lavet permanente krøller (han fik lige glattet hår på billedet..) og så elsker han Titanic. Han er virkelig spøjs og skøøønno. Så har vi Nanna som også bare er skide sød og sindsyg. Det er alle her hahaha.

Vi skal snart til koncert (nogle ukendte spiller.. jah det er spændende..) her på skolen. 

Er du glad?

7 kommentarer:

  1. Jeg bruger virkelig min computer alt for meget, det er helt skræmmende...

    - http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fint indlæg!

    Kig gerne forbi min blog.
    Læg evt. en kommentar med ris eller ros, det vil betyde så meget for mig!
    Hilsen Emma.

    Emmahertzum.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej! du følger mig og Julies blog og vi har sat en spørgerunde op nu hvor du kan spørge om alt!

    kys // mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej,
    Jeg er 'ked af' at forstyrre dig, men jeg ville bare fortælle dig, at min blog (som du følger) ikke længere vil blive opdateret på bloglovin, da jeg har ændret linket i min blog. Derfor er jeg nu på 0 følgere på bloglovin, og dvs. at jeg har mistet 88 følgere. Jeg ville blive super glad, hvis du ville følge min nye bloglovin (som er den præcist samme blog som før) her:
    http://www.bloglovin.com/blog/10564875/trendniq

    Mange tak på forhånd.
    Vh, Emmi

    SvarSlet
  5. Mine veninder har godt snakket om det!
    Det er faktisk ret skræmmende.. God idé det med hver anden aften :)
    Jeg skal nok også selv til at tænke mere over det <3

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet