fredag den 2. august 2013

Spontane naboer

Uha! Vi fik pludselig travlt... vi sad dejlig, stille og roligt ude på terrassen og nød gensynet med solen, da vores rare nabo Niels kom over og spurgte om vi ikke ville spise middag med dem? Jo det kunne da være meget hyggeligt (hvad søren skulle vi ellers spise? vi har absolut notting i det køleskab). Så yes yes vi er på! Aer godt! - og vi spiser lige ude på båden egås - bare vær klar om en halvtimes tid?
Ehh jo da! Dejligt må man sige - et sådan tilbud kan man ikke sige nej til!
Så ud til Egaa med den lille motorbåd!

Og hvor vi da hyggede os! - og hvor var det dog herrens varmt! Min overlæbe var fugtig af sved klokken seks om aftenen! Woa - og vi var ude at bade og det hele. Midt ude på vandet var der et spot som var lavt hvor vi kunne hoppe i fra båden lige før vi skulle spise (menu: kylling og salat - havde savnet salat mmmhh, efterfulgt af jordbær og chokolade).


Vandet var jo ikke engang koldt! Slet ikke. I hvert fald flere grader varmere end Vesterhavet.

Jeg havde det bare hyggeligt - i dag har jeg været til lands, til vands og i luften.

(min mor bliver snart tosset hvis ikke jeg slukker computeren..).

10 kommentarer:

  1. Årh, gid min nabo var sådan, haha!
    Super skønt billede af dig søde :-)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er sgu dejlige og skøre<3
      Mange tak sødeste - min far legede fotograf og gjorde det overraskende godt ;))

      Slet
  2. Hyggeligt!

    http://ellenhojlund.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare hyggeligt med at sidde og spise i en båd på en varm sommerdag(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare lækkert ud! :)
    Jeg er helt misundelig... :)
    Knus Mizzepii.dk <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi det kan jeg godt forstå, det var skønt :))

      Slet
  5. Ej hvor lyder det bare hyggeligt! <3

    knus
    http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaerr det var bare lækkert<3 :))

      Slet