onsdag den 7. august 2013

Sommertur 2012


Det eneste billede med os alle fem venner på samme tid fra den tur. Vi havde nemlig en dag i sommerferien hvor vi skulle hænge, og der besluttede vi at tage i Ree Park. Jeg kan ikke helt huske hvorfor.. men det var skide hyggeligt og det kan varmt anbefales! Vi tog på safaritur, spiste is og alt sådan noget!


Vi skulle jo også have noget at spise og da der var nogen som ikke havde medbragt madpakke, måtte de jo købe noget i parken. (Det var bff og hestepigen).. I hvert fald kom de tilbage og påstod at drengen der betjenede dem var en lille 12 årig dreng and I was like yeeaah sure - skal vi spørge ham eller hvad?
Så jeg gik op og spurgte.
"Hey ehm må jeg spørge hvor gammel du er?"
"Hvorfor skal du vide det? ... Overvejer du job?"
MIN REDNING HAN SVAREDE SELV PÅ MIT SPØRGSMÅL. Det var jo den mest indlysende grund så ja da det var det jeg gjorde! Hvis ikke han havde nævnt det ville det nok have været pretty ugly.. 
Men ja han var IKKE 12, han var 15 år og jeg kunne sagtens få job i Ree Park.

På et tidspunkt (som var aaalt for tidligt) ville min kommende mand og dansepartneren sgu ikke mere. (nærmere forklaring til navnene findes  her!).  De skulle hjem til deres sommerhus. Min kommende mand skulle ud i haven for at slå græsset! - mens dansepartneren skulle lave mad som en anden husmor..



Så vi hang da bare ud til lukke tid UDEN da boyzz hvilket vi da klarede fremragende! 

Fordi ham den 12 årige dreng forstyrrede jeg ikke bare en gang.. nej jeg forstyrrede ham tre gange! 
Vi blev ret tøse-pjattet... Nu kan jeg ikke huske helt præcis hvad der skete, men jeg prøver!
Så jeg gik op til ham .. igen og spurgte ham om hans navn. Han hed sørme Casper (jeg fik også fremstammet om det var med c eller k).. Okay.. ned igen... Så prøvede jeg at få hestepigen og bff'en til at gå derop og sige jeg var helt vild med ham (som han måske havde bemærket) og at jeg gerne ville være ven med ham på facebook.. MEN HVEM VAR NOGLE SMÅ WUZZES? Ja for satan det var de! Vi vimsede rundt i lang tid og betragtede ham og jeg troede de tog sig mod til at gå op til ham men nono! Så jeg gik derop endnu engang og gjorde mig selv tilgrin.. Jeg spurgte efter hans efternavn.. Casper Sørensen. Det hed han og da jeg gik derfra hørte jeg hele personalet fløjte og grine "Casper lauver damer!" 
Det viser sig at der er overraskende mange ved navn Casper Sørensen på facebook - og jeg har været venner med samtlige... 12 stykker eller sådan noget.. Jeg slettede de sidste tre for nogle dage siden.
MEN JEG MÅ ALDRIG MERE KALDES KYLLING. Det er en god følelse. 




I dag tager vi så på sommertur 2013! Som du kommer til at læse mere om senere hæhæh. Jeg glæder mig sådan!


1 kommentar: