tirsdag den 6. august 2013

I'm a champ


Hvad er det??? HVAD ER DET?? En pakke til mig?? Ja hvorfor?? Jo fordi ... Jeg har vundet en Give Awaaayy. I am truly a lucky bastard!
Så jeg gjorde mit daglige besøg på giveyourdaycolors.blogspot.dk og så ser jeg hov hun har fundet en vinder. Hmm læse, læse. Hæhæ endnu en Rebekka! Hvor sjovt... Vent... Rebekka Lausen?? Oh ma lord! Så jeg tjekkede min mail - og men sandten om hun ikke havde skrevet til mig?

Jeg var vinderen. Jeg var målløs. Hihi! - og tænk engang hende søde Michelle har også givet to neglelakker med oveni! Søde gurl - no wonder at hun er så vellidt og har så mange læsere. Hun er jo den skønneste tøs, med en great blog. Men yeaah det ville jeg lige informere dig om - so here you go! Har du nogensinde vundet en give away??? Tell me about it stud..



          



Ja og hun havde også sendt et fint brev med!
- desværre er ringen ret stor (men den kan trylle så det ok, shh.. det er en secret secret!)

10 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog!
    Elsker Moustache!!
    Skal vi følges ?

    Knuz Demi
    http://demidawns.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :))
      Jo vi kan godt følges<3

      Slet
  2. Bemærkede godt, at ringen var lidt stor i det, det beklager jeg!
    Tusinde tak for de søde ord søde, det betyder ekstremt meget :-)

    Knus Michelle ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare skøn sådan er det :))

      Slet
    2. Det er du i hvert fald også! :-)

      Slet
  3. Hej håber du har lyst til at deltage i min giveaway

    - http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/08/giveaway-2.html

    SvarSlet
  4. Fuck hvor lækkert! Jeg har netop vundet en giveaway på Frederikkes blog (Innocent Cherry) og WOW, det er en virkelig fed følelse!!

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jamen tillykke med det da! :D
    - Om jeg har vundet en give away? Ja, et Iphone 4 cover og et par stjerneformede øreringe. Det vandt jeg skam bare på en rigtig god blog, ved navn Resofikka :D.


    sweetlove-bloggen.blogspot.dk


    SvarSlet
  6. Tillykke:)
    Skal vi følges?

    http://bylouisethomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Hvor er du dog heldig :O

    Knus Liva

    SvarSlet