torsdag den 1. august 2013

I blued myself up

Se videoen her, og indlægget overskrift giver måske lidt kere mening. Hvis du har set arrested development, så er det sjovt, og hvis du ikke har, så ved jeg ikke hvad din reaktion er.

Men altså... Jeg kører blå stil i den her uge, da jeg har fået nogle mega seje blå bukser. Det var på halv pris i samsøe & samsøe.

Dette er et outfit of the day, og nu har jeg altså også lavet sådan et. Jeg er ved at blive en rigtig blogger. Men er det også bloggeragtigt at det er så akavet?




2 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke god til de der "outfit-billeder" haha... :)
    Jeg ved sgu' heller ikke hvad en "rigtig" blogger er... Der findes jo mange typer :) Modeblogger, skønhedsbloggere, hverdagsbloggere osv... Så det er bare med at vælge hvad du vil være ;) hehe..

    SvarSlet