torsdag den 1. august 2013

Hvad var det så jeg lavede #2

Dette er en fortsættelse til dette indlæg.

Den anden gang jeg ikke havde tid til at blogge, var søndag og mandag. Der var jeg nemlig i shelter, igen med Vitapigen. Vita er forresten min barndomsveninde der kun går i 8. klasse.
Det med at tage i shelter er en såkaldt tradition. En shelter er forresten sådan en lille hytte ude i skoven, hvis I ikke vidste det.

Vi levede uden ur, mobil, ipad osv. Og det er rimelig nemt for især Vita, da ingen af os er sådan mega addicted.
Vi tog billeder, og da vi kom hjem, kunne vi så se hvad klokken var på det tidspunkt vi tog billedet. Det var vældig sjovt. Det viste sig, at vi var gået i seng klokken 19.30 og havde spist 17.30. Og det tidspunkt vi stod op på, vil jeg slet ikke ind på, men jeg kan dog sige, at solpopgangen var utrolig flot.

Desuden fandt jeg en måde, at kunne se hvad klokken var. Ved hjælp af solen. Og ved i hvad? Jeg kunne rent faktisk regne det ud. Vi filmede en lille tutorial af det, men vi kan ikke rigtig finde ud af at sende en video. Så I kan altså ikke se den. Men gå ud og regn ud hvad solen er ved hjælp af solen.

Vi spillede desuden en masse kort, og lavede mad. Derudover var der en masse tid hvor vi bare sad og kiggede lidt.

Vita laver pandekage

Jeg spiser pandekage
Jeg er vældig facineret over mine evner til at tænde bål

Jeg afmærker lige mit territorium


Vi er simpelthen så gode til at pakke vores cykler.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar