torsdag den 1. august 2013

Hvad var det så jeg lavede #1

Som jeg har skrevet, så har jeg været på diverse ture med min veninde Vita, og har derfor hverken haft tid til at gæsteblogge eller skrive på min egen blog. Ingen af de steder vi var, der der internet. Derudover har jeg ikke skrevet før nu, da jeg ventede på nogle billeder.

Men vi var på to ture, og jeg vil først skrive om turen til sommerhuset. Vita og hendes BFF Signe, skulle nemlig i sommerhus sammen, og så blev jeg inviteret med til en overnatning.

Vi lavede alt mulig skørt, og ting som man nu laver i et sommerhus.

Den første dag fik lavet noget mad, og så klædte vi ud. Det er længe siden jeg sidst har klædt mig ud, men det er nu ret sjovt. Jeg var cykelrytter, fordi jeg elsker cykling helt utrolig meget. Det er forresten sjovt at have cykelbukser på.

Fed pose
Derudover var vi på stranden og pustede med sæbebobler... bobler af sæbe er altså meget forvirrende.

Jeg vil nu ikke skrive så meget, da man ikke laver så meget i et sommerhus. Jeg siger ikke at det er kedeligt, men det er nok rimelig kedeligt for andre at høre på. Men hvis du bare vil læse om sommerhuse, kan du jo gen/læse Rebekkas indlæg - link.

Jeg vil dog lægge nogle billeder ind, som I kan kigge lidt på.







To be continued

5 kommentarer:

  1. har din cykelhjelm et ansigt, eller ligner det bare? -det er i hvert fald en kær cykelhjelm!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vitas prikkede bjerghjelm, så det er bare prikker

      Slet
  2. Det lyder vild hyggeligt og det ser ud som om det var en sjov tur!:)

    Håber du vil kigge forbi og muligvis følges?:)

    Knus Elisabeth F. <3
    http://elisabethflemmin.blogspot.dk/


    SvarSlet
  3. HAHA!!! Hvor jeg elsker dit pose på billede 1 :) <3
    Det sidste billede er også rigtig flot :P
    <3 Mizzepii.dk

    SvarSlet