fredag den 2. august 2013

Flyvetur

Hjemme igen!!!!

//Jeg har bredde vinger som løfter mig mens jeg knipser med kameraet//

Flyveturene var hårde! Jeg havde propper i ørene den første halvetime på vej op i luften og den sidste halvetime på vej ned igen.. Urgh hvor er det ubehageligt! Så jeg havde kun, like, 40 minutters fred...
Menmenmen jeg sad ved vinduet begge gange wiii - selvom det er liiidt uhyggeligt når flyet tipper lidt til siden.. Ohmigody hvad laver kaptajnen?? Men det gik jo godt, jeg kom sikkert ned igen (takker Gud og besætning).
- og er du siller Hans Otto den flymad var læx!! Laksesalat!!! Oorhhh aagh den var fantastisk. Laksen var perfekt! Det var vist sådan en røget laks.. Ajmen WOW jeg kan ikke komme mig over det.. OG Sofia ville ikke engang smage på det! Nøøøj altså...

//Rebekka And på flyvetur//

I morges stod vi op klokken 5 !! 
Jeg halvsov indtil vi var hjemme i Lisbjerg igen... Fem timer efter eller sådan noget...

//og som du kan se sov de over hele linjen!//
//(også mormoren som sidder ved vinduet bag den gamle knark, morfaren)//

Nu skal jeg sgu ud at spise på en båd! Så der kommer flere indlæg om min tur til de kolde øer senere. 

Solen "VELKOMMEN HJEM SØDESTE BEKSI"

Wow det var varmt da vi trådte ud af flyvemaskinen.. uhadada! Skønt manner.



8 kommentarer:

  1. Glad at høre at du er hjemme beks :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for at du har passet min baby :)

      Slet
  2. Dejligt at du er kommet sikkert hjem igen, hihi!
    Er skide skrækslagen for at flyve, & tror dsv. ik', at jeg nogensinde sætter mig op i en igen :o)
    Elsker dine indlæg & den måde du skriver på, skide perfekt & underholdende! ♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhada!<3 ja det er altså også ret skræmmende det at flyve.. :))
      Ihihihi hvor blev jeg lige glad! Godt at jeg rammer plet! :) Jeg synes også det her indlæg blev meget underholdende. Hvor er du bare den sødeste<3<3

      Slet
  3. Jeg har faktisk ikke prøvet at flyve før.
    Men jeg kunne godt tænke mig at prøve det, trods af at jeg lider af voldsom højdeskræk.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kommer jo ret højt op over skyerne.. :o))

      Slet
  4. Rigtig flotte billeder oppefra!! :)
    Og velkommen hjem smukke! :)
    <3 Mizzepii.dk

    SvarSlet