søndag den 11. august 2013

Efterskolen... LORT!

Jeg sidder lige nu og græder.. ja du hørte rigtig hestepigen Maja  græder.

Jeg er kommet herind endnu engang, da jeg ved Rebekka ikke får tid til blogningen i dag. Hun er nemlig rejst på efterskole.
Jeg stod der udenfor hendes hus, efter at have hjulpet hende med at pakke de sidste ting. Jeg stod bare der og kiggede på, at hun forlod sit røde svenskerhus i guderne må vide hvor lang tid endnu. Et hus man altid er velkommen i, men bare aldrig vil være det samme uden Rebekkas latter.

På vejen hjem, var jeg tæt på at fælde en tåre, og resten af dagen blev påvirket af det.
Rebekka er et helt fantastisk menneske, og jeg er så glad for, at jeg har lært hende at kende!

Da jeg så tændte min pc her klokken 22:45, ventede der den her besked, og det fik mig til at græde. Jeg holder FREAKING meget af hende. Tænk at man kan holde så meget af mennesker (det er ikke ligefrem mit speciale). Og det er ikke kun Rebekka jeg holder af! Det er også de fire andre venner i 5-kløveren. Tobias, Dennis, Sasja og Rebekka vil altid være noget specielt for mig. Mine helt fantastiske og unikke venner! Hvorfor skal man også skilles nu? Og også selvom I derude måske tror, at I har de bedste venner, så tager I helt fejl. Det har jeg nemlig!

Jeg er ikke så god til at udtrykke følelser, men håber, at når Rebekka læser det her, så forstår hun, at hun aldrig vil blive glemt. Hun vil aldrig stå uden nogen til at hjælpe hende. Hun vil aldrig stå alene. og sådan er det med de fire mest fantastiske venner i verden! Jeg vil altid være der for jer, også selvom jeg måske ikke altid giver udtryk for det. Jeg elsker jer af hele mit hjerte. I er og bliver de bedste venner jeg kunne drømme om! 

Jeg har så mange fede oplevelser med dem!

Labre larver
Casper Sørensen
Galla
Peter Bendtson
Busser
Domino
Trampolin
Holland


Og meget meget mere!

Og ved I hvad? Jeg har ikke et eneste billede af os samlet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar