fredag den 16. august 2013

Du bist dum


Tiden flyver afsted men samtidig går den også langsomt... Det er svært at forklare. Livet her er så hektisk og skørt!! Man har bare ikke et øjebliks fred her på efterskolen! Og drengene er sindsyge og Maren er sindsyg.. Ej haha jeg vil forklare meget mere! Men jeg har ikke haft tid til så meget. Jeg har faktisk ikke engang tid nu.. Men jeg lover at her over weekenden kommer der mere lyd fra mig!
Jeg skal nemlig have taget et langt bad!! Vi er fucking 6 piger om et bad! Nøøjj og jeg har taget bade på 10 minutter.. Nu er det slut jeg har fritime og det skal udnyttes! DER SKAL BARBERES BEN! Ja for dælen! Og senere skal vi gøre rent. Jubii. Forresten så bliver man virkelig fed af at gå på efterskole..

- og jeg finder også tid til alle de dejlige bloggere jeg føgler. Jeg har brug for min daglige dosis!!

//kan du se miiig??//

6 kommentarer:

  1. Åh, hvor er jeg jaloux! Efterskole er det bedste!!!! :)

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Åh, jeg håber virkelig at du får et godt år Rebekka! Jeg skal selv af sted næste år, glæder mig sindssygt meget, argh!

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det virkelig godt!<3 Jeg kan godt forstå at du glæder dig :D

      Slet
  3. Super fin blog du har!
    tag gerne et kig på min blog, hvis du har lyst :)
    xx
    Cecilie
    cecilielindhardt.blogspot.dk

    SvarSlet