onsdag den 7. august 2013

Don't fucking worry

Okay, jeg var sent oppe i går og skrev det her.. Jeg ved ikke lige hvad der skete for mig, og jeg havde ikke tænkt mig at poste det men altså det kan jeg ligeså godt nu! Btw. Jeg har lige haft en smule travlt.. Så derfor har jeg ikke svaret på kommentarene men nøøj hihi hvor er det nice! Det er så lækkert. Jeg synes egentlig det er lidt irriterende når folk skriver "undskyld jeg ikke har blogget" .. ved ikke hvorfor, det er bare sådan som om de tror vi er sure eller noget - hvilket vi jo ikke er (okok hvis der er gået ultra lang tid kan man godt være lidt .. øv altså.. men en dag come on!) Men ja nu gør jeg det selv.. Undskyld der ikke kom et indlæg i går.. Hehe.

"Så altsåårh ... jeg fik ikke rigtig postet et indlæg i dag hmm.. Og nu er klokken halv et om natten.. Jeg havde tid i morges.. Men jaerr nogengange føler jeg den bare ikke og så bliver mine indlæg lidt slatne..

"honey you should always feel the thing.."

Så jeg var henne ved ham jeg kalder for kæreste i dag og vi havde ikke set hinanden i asfalt ... autocorrect, orker ikke lige at fixe det. Jeg mente i alt for lang tid. Jeg ville egentlig gerne lige få snakket om hvordan tingene ville blive med efterskolen og sådan, men da jeg så så ham var det ikke så vigtigt alligevel (i'm not cheesy, kay? This is just how it is). Vi taget det stille og roligt så ser vi om det kører eller ej. Vi er ikke så klistrende and stuff. Faktisk er det lidt utroligt når jeg er sammen med ham så er det som om at alle mulige bekymringer bliver mindre - forsvinder ikke - men bliver mindre (again I'm not cheesy this is just how it is). Men hey her er lige nogle vise ord fra min mutti omkring bekymringer:
 "der findes to slags bekymringer, dem man kan gøre noget ved og dem man ikke kan gøre noget ved." 
Hvis du ikke er ligeså kvik som jeg, kan jeg lige forklare nærmere.
Ser du, de bekymringer du kan gøre noget ved skal du ikke bekymre dig om - bare gør noget ved dem, simple as hell! Og de bekymringer du ikke kan gøre noget ved kan du ligeså godt lade være med at bekymre dig om for du kan alligevel ikke gøre noget ved det! 
Oh yes nu har du pludselig ingen bekymringer!"

Nu er jeg ret sent på den .... som sædvanlig!


3 kommentarer:

  1. Fantastisk klog mor du har dig! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har en lækker give away kørende, om et gavekort til miinto på 200 kroner, hvis det frister er du meget velkommen til, at kigge forbi!

    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/2013/08/give-away.html

    SvarSlet
  3. jeg elsker virkelig, at du bare skriver hvad du tænker, og at der kommer nogle engelske bemærkninger som bare passer helt perfekt ind! Jeg elsker virkelig, den måde du skriver på! :)
    Kan godt se det med kæreste, og efterskole, at det nogle gange er lidt svært, at få til, at holde og alt det der. Men ja god ide bare, at tage det stille og roligt!

    Det er imorgen du starter på efterskole ikke?? I hvert fald så held og lykke, jeg håber du får det fedeste år! Glæder mig til, at høre om det!

    Forresten tusind tak for nogle søde kommentar på min blog, det varmer virkeligt!
    Knus <3

    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet