mandag den 5. august 2013

Dinner for 4 - plzz.. No

Min mor gjorde virkelig meget ud af aftensmaden i foregårs! Tre retter og flot borddækning. Det var ikke så tung mad da der jo var tre retter - men damn det var godt.




Ja vi fik en laksesalat!! Ligesom den på flyet! Det havde jeg nemmerlig ønsket jaaaaaaaii! 



Okay det her indlæg sutter... det var da et grusomt kedeligt indlæg..............

Nogengange gad jeg godt at mit liv var mere dramatisk. At der skete noget uventet, bare engang i mellem.. at de lykkelig stunder var 100 gange lykkeligere. At der kom fyreværkeri en smuk aften hvor man var sammen med den eneste ene.. Eller bare det man var sammen med sin eneste ene en smuk aften. At man begyndte at synge og danse ud af det blå. At folk ikke tog ting så personlige hele tiden... Det der med at de tror nogle hater på dem og så er der bare en som giver en smule kritik. Relaaax! Så fucking dramatisk er det ikke. Eller så kendt er du ikke. Tag en slapper gurl. 
Jeg synes godt folk kunne tænke mere på andre. Være der for dem. Gøre en indsats.. 
.. Der var en som spurgte mig hvad jeg egentlig interesserer mig for.. Ja hvad fanden er mine interesser egentlig?
Det tænkte jeg længe over... 
- og jeg har fundet et svar! Jeg interesserer mig for mine venner. Ja mine venner betyder alt, og jeg er interesseret i hvad de er interesseret i. Majse elsker heste - så synes jeg, det er en selvfølge at gøre en indsats i at virke interesseret og spørge ind til det. Så finder man måske ud af at heste faktisk er helt okay! Og man lærer sin ven endnu bedre at kende. Eller Tobias og Dennis der kan lide busser. Nu er jeg også blevet interesseret i busserne - jeg prøvede endda at finde ud af bus-mærket på de færøske-busser (lykkedes sgu ikke).. Jeg kan også godt lide cykling, skating og computerspil. For det er det mine venner kan lide. Min egen interesse er nok dans. Det er nok det man forbinder med mig.. og musik.. og blogge hehe. Men jaer jeg er ret fleksibel. 

Blev indlægget ikke bedre nu? Jo, helt bestemt! 

7 kommentarer:

  1. Du er så god til at være hesteinteresseret!

    Forresten kørte jeg i vogn 178 fra Kolt her i går. MED en kvindelig buschauffør, ikke nok med det mødte hun en anden kvindelig buschauffør. De vinkede så til hinanden.. Altså ligesom små børn vinker til hinanden. Det så så sjovt ud, og det var så glade! Det tænkte jeg meget over resten af dagen

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja de kvindeligbuschauffører må holde sammen!!

      Slet
  2. Elsker den måde du skriver på!
    Knus http://gladesol.blogspot.dk :)

    SvarSlet
  3. super god tekst og godt skrevet!
    Håber du vil kigge forbi min blog.
    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg har først fundet din blog i dag, og den er bare super god. Hvorfor er jeg ikke begyndt at læse den før nu?
    Jeg synes simpelthen du skriver så flot, og din blog skiller sig ud fra mængden, hvilket jeg rigtig godt kan lide.

    Er selvfølgelig begyndt at læse den nu, og jeg glæder mig så meget <3

    Knus Liva

    SvarSlet