fredag den 23. august 2013

Bye Bye Birdie

//Siger farvel til moaar og svenskerhuset//


Gymnasieelev/Maja/Vense/Majse/Hesepigen kom forbi lige før jeg tog afsted til Ranum Efterskole hvilket var rigtig rart og hyggeligt! Hun hjalp med at slæbe ting ud i bilen. Hun skulle også først starte tre dage efter så hun havde masser af tid. Vi fik klipset nogle billeder og krammet jaaah. Hun er faktisk til introfest i dag. Hun går nu på Århus Katedralskole så det er fornemt og jeg regner STÆRKT med at følge efter næste år!

Vi kunne ikke rigtig finde vej mig og min mutti.. Altså vi fór lidt vild.. Så det tog noget tid før jeg ankom (jeg var den sidste fra mit værelse).. og vi var allerede sent på den før vi tog afsted (jeg var også lidt langsommere fordi Maja var der..). Heldigvis har vi lige fået en GPS. Sådan en kan faktisk være ganske nyttig.


Det var kun min moar som tog med mig derop, Sofia og papi var ude at sejle, men jeg fik lige chattet lidt i telefon med dem.. Men så napsede efterskolen min mobil fra mig. Jeg fik den tilbage i går, Torsdag. Og som betingelse for at få den tilbage skal jeg løbe morgenmotion HVER morgen.. Man kan nemlig godt gå ruten rundt... men jeg kom til at love at løbe HVER freaking morgen.. puhadada!

_______________________________________________________________________________

Okok jeg ved ikke hvor jeg skal begynde! Det er helt crazy daisy her i bette Ranum. Der sker noget hele tiden. Man har ikke fred på noget andet tidspunkt end fra 23:00-6:50.. og der sover man sgu!

//Rebekka og Thomas interviewer hinanden jajaja jeg er glad//

Den første dag startede vi ud med forskellige aktiviteter i multihallen... 300 elever delt i (cirkus) 30 forskellige kontaktgrupper konkurrerede i forskellige ting. Det var skide fucking varmt men også sjovttt. Vi dansede, slog hinanden med aviser og bar rundt på hinanden. Til allersidst skulle vi høre en historie om en far der havde taget fejl af sin søn og hentet en forkert dreng hjem fra børnehaven og ingen opdager noget.. tatal random.

//Dansede tæt fra dag 1 auuu.. jeg ville nu ikke for tæt på duden foran eh//

Vi har danset folkedans til Call me maybe.. Hvilket var ret sjovt og jeg havde tre forskellige partnere den ene mindre rytmisk end den anden hahaa. Men jeg er jo pro danser så jeg førte dem (blinkesmiley).

Ja ellers flyver tiden bare afsted altså boy oh boy!

Btw må du gerne give lyd fra dig. Smid en comment eller send et brev. Det ville være skide hygge og så kommer der et indlæg mere snart om farvefest - yeas baby. 






Ranum Efterskole
Kærvej 6-8
9681 Ranum
Seminariehuset
Rebekka Lausen 

5 kommentarer:

  1. Åh, du er er sådan en køn pige Rebekka! <3
    Lader til at være en smadder god efterskole, håber alt går som det skal!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. hvor lyder det bare så hyggeligt!!!

    SvarSlet