fredag den 5. juli 2013

Worrrrrk

Jeg har været på arbejde hele dagen, min sidste arbejdsdag i Trend... Jeg er såååårhh træææt! Og Guess what? Lageret ligger på 3 etage og man skal mindst op og ned af trapperne 700 gange hver dag - og så hvis man låser den eneste nøgle til lageret inde på lageret, skal man LØBE hele vejen op til Trend i Bruuns Galleri (cirka 1 km) for at få en anden nøgle og så løbe tilbage igen (det vil så sige 2 km i alt).. og så får man bare vildt meget skæld ud af chefen, men chefen gjorde det altså selv i sidste uge så hun er fandme et dårligt eksempel - og hvem løb op og hentede en anden nøgle da hun låste den inde???
Jepss bingo banko - Rebekka skulle da tage turen.. (fordi chefen fandme selv er for fed..)

Men jeg var smart sidste gang - jeg tog en bus ned til Busgaden.. Så behøvede jeg ikke løbe så langt igen.

Ej men det er ikke så slemt igen.. Chefen er også ok sød. Lidt af en sur lille prop, men også sjov og flink. Du ved hun har autoritet, men alligevel kan man snakke med hende. Det er faktisk en god blanding.. Nogengange snakker hun ret højt og man tænker sgu lidt om hun er halv-døv? Hmm...

Hahah og bag disken gemmer der sig bare masser af slik, sodavand og kage som man bare må hapse af - og som der i hvert fald bliver hapset af! (det er derfor chefen bærer på unødvendige kilo..)..

Men ved du hvad? Hun vil ikke skrive mig en anbefaling!! Øvøv - nej det får jeg ikke.. Jeg kan få en bekræftelse på at jeg har arbejdet der, men hun vil ikke skrive et godt ord ind for mig... Næ.

Jeg fik en anbefaling fra da jeg delte aviser ud...

Skal jeg fortælle en fun fact her?
Alle millionærer har gået med aviser.
Derfor nu når jeg har gået med aviser er der større chance for at jeg bliver millionær! Og det er lidt et life goal.. For alle dem som siger penge ikke gør en lykkelig lyver jo røven ud af bukserne.. Det er næsten ligesom at sige "jeg lyver aldrig" åh jo du gør..

Anywaysss.. Det her blev lidt længere end forventet..

Jeg tager i sommerhus i morgen - måske skriver jeg også lige et hurtigt indlæg.. I hvert fald er det Majas tur til at styre bloggen så det bliver mega spændende!

http://fjordhestenidaogmaja.blogspot.dk/


 Her er så lidt ligegyldige billeder.. Men ja jeg elsker laks (derfor det første billede, læææækkert), jeg elsker mig selv (selvtillid og lækkert hår) og så elsker jeg instagram

Jeg fik den her i en Happy Meal... hihi, jeg tror faktisk jeg har delt det før.. pyt!

OG så vil jeg lige give et link til et indlæg jeg skrev om min tur i Randers regnskov... For det er ret godt, hvis jeg selv skal sige det (blinke smiley)! Randers Regnskov. (okay jeg lyver det er et dårligt indlæg (okay jeg løj igen, det er et godt indlæg))



6 kommentarer:

  1. Skide godt billede af dig Rebekka :o)

    SvarSlet
  2. 1000 tak for din kommentar på min blog.
    Jeg vil meget gerne følges. Jeg har nu tilmeldt mig som læser via bloglovin(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Eeeeej altså, nu må du godt snart komme hjem! Selvom der er gæsteblogger savner jeg jo DINE tosserier. c",) Så kom hjem så jeg kan få mit daglige dope re-so-fucking-kanon.blogspot.dk

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh Line, jeg er hjemme nu!! Og der kommer straks et fjollet indlæg!!

      Slet