tirsdag den 2. juli 2013

What a wonderfull world

De tre gange W.

Mit indlæg om min dag i går var ikke just optimistisk, men nu vil jeg fortælle om min lørdag - for der havde jeg bare den bedste dag! Virkelig.
Jeg starter ud med lækker brunch med min familie på Globen Flakket (tror jeg nok det hedder, det ligger i Århus) sammen med min moder, fader og lillesøster. Er du gal det var lækkert! Og så var der mega hyggeligt derinde. Levendelys sådan dæmpet belysning, det skabte en HERLIG stemning hihi.. Min far og Sofia var bare super mugne til at starte med fordi de var sultne. Åha hahah det er så typisk, når de er sultne går humøret ned.

Bagefter tog jeg hjem til Dennis, da vi i vores femkløver havde aftalt at grille/hygge/være hos Dennis (vi havde nemlig kigget i hans kaldender og set at han skulle være home alone).

Vi var sammen heeeele dagen. Det er sjovt, man skulle tro at Dennis' hus var ordentligt og rydeligt, matchende. Men nope! Det første man støder ind i når man træder ind af døren er et løbebånd midt ude i den lille gang med guld spejl og Charlie Chaplin på væggen.. Inde i køkkenet er der GULVTÆPPE!?!? I den ene ende af spisebordet står der en computer, og de har to fuldstændig forskellige sofaer.. I haven er græsset ikke slået og det ligner noget der er løgn.

Men hold kjæft det er hyggeligt hos Dennis.

Vi spillede Hvem vil være millionær på TV'et (som forresten er en sort kasse). Vi så en konfirmationsvideo. Hans storebror havde sat skjult kamerar op og filmet Dennis og Tobias ved et busstoppested hahahaha. Nøj den var god. (Tobias og Dennis interesserer sig for busser..)

//Tobias und Dennis - Ree Park 2012 (nej de holder ikke i hånden)//

Tobias gyngede mig på et tidspunkt. Wiii det var fucking sjovt, jeg var lige ved at falde af og snurre heele vejen rundt om den øverste stang, u know? (plz don't be dirty minded.. hahahhah det var ganske uskyldigt).
Vi grillede også og grinte RIGTIG meget. Eller jeg gjorde.. Jeg elsker bare de mennesker.. bliver så glad når de er der.. og så griner jeg bare af ALT...

//Mine 4 bedste venner i Ree Park 2012//
//Maja, Sasja, Tobias, Dennis//

Jeg har sikkert lagt det her billede ud før, men ja det er lige det jeg har... 



6 kommentarer:

  1. Lyder virkelig til at have været hyggeligt! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det bedste når man er omringet af sine venner :)))

      Slet
  2. Hej søde, jeg følger dig over Google Reader, siden det ikke er lukket. :-)

    Hugs & Kisses
    www.victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Wiii! Oki tak<3
      Det er ret mystisk med det GFC...

      Slet
  3. Fin blog du har :)

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet