tirsdag den 16. juli 2013

Vingummi

Der er bare nogle dage hvor man trænger til slik og vingummi. Nogle dage hvor man ikke gider have chokolade eller kage. Nej! Det skal være vingummi eller lakrids.
Kender du det?
Sådan havde jeg det i søndags. Jeg havde lige hængt ud med en fyr fra Holme. En kendt, just saying, fra Kina Programmet! Hvis du har læst mit indlæg om sidsteskoledag (link), så nævner jeg at vi mødte dem fra DR's dokumentar "9. Z mod Kina" som vi jo fulgte med i!! Mega fedt! Så skulle jeg så mødes med ham her David - super cool fyr (og rig!!).. Ja så i søndags tog jeg lige til Holme!

Anyway da jeg så kom hjem var jeg ved at gå ud af mit gode skind i trang til vingummi! Og vi havde KUN chokolade.


Så op på cyklen og ned på OK-tanken for at købe to poser vingummi. Mine yndlingsvingummier er de der æg og frøer. Orrrh elsker dem! Hvorfor har man ikke lavet en pose KUN med frøer og æg?

Da jeg så kom hjem og åd.. kom jeg i tanke om den GIGANTISKE vingummi jeg har stående ude i køkkenet. 


THE WORLD'S LARGEST GUMMY BEAR

Yep den svarer til, like, 1000-et-eller-andet-sick-antal normale vingummibamser...
Jeg fik den i fødselsdagsgave i februar og kan bare ikke komme igennem den! Men den er mega nice at have, hehe!

BTW!! Jeg var fandme lige ved at glemme det! Min give away! 

Der vil Majse og jeg snart finde en vinder! Næste gang jeg lige ser hende.. Måske i morgen eller overmorgen... Fair? 

Kay, kay det var det..

7 kommentarer:

  1. KENDER DEN FØLELSE! Hah, hvor fedt! :) Elsker din blog!

    Smid gerne en kommentar på min blog, hvis du lyster.

    gladesol.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Kathrine! :D
      Elsker dit blog-navn <3

      Slet
  2. Sådan har jeg haft det i dag! En ubændig trang til sød lakrids (love it!!), men er jo på helse-/slanke-/lorte-/'jegvedjogodtdeterdetbedsteformig'-kur. Og hvad gør kæresten, TAR-VE-LIG som han er? Valser ind i rummet og annoncerer: "Jeg har fået en pakke med lakridspiber, men jeg spiser jo ikke sød lakrids, så du er velkommen." Aaaaarg, hvor kræver det selvopholdelsesdrift ikke at gå i trance og gnaske sig gennem kassen i løbet af et halvt minut. Btw. tør jeg næsten ikke nævne, vi har en GIGA pose med Haribos spejlæg liggende. ;) Jeg gad godt, man kunne købe frøerne alene ligesom spejlæggene. Hvorfor pokker kan man ikke det? De dér blandinger ender jo altid med at rumme et utal af colaflasker og kirsebær, som ingen gider æde, når æg og frøer er væk.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årrh både lakridspiber OG spejlæg som du ikke må røre!! Uha.. Det er ikke fair!
      Det er nemlig rigtigt! Det er ALTID frøer og æg som forsvinder først, og så er der bare det ingen gider have - men hvad gør man? Man æder det sgu alligevel..!

      Slet
  3. Hvornår var det liiiige jeg sagde at jeg ville hjælpe dug Bers? :P

    SvarSlet
    Svar
    1. "Bers" ughr :DD

      Du sagde "ey skal vi ikk' gøre det sammen?" jajaj du gjorde ;))

      Slet
    2. Når :) det var slet ikke fordi jeg ikke ville... Glæder mig

      Slet