tirsdag den 9. juli 2013

Ved ikke helt hvad, hvorfor og hvordan!

Jeg har ikke rigtig vidst hvad jeg skulle skrive om i dag. Jeg har simpelthen været så træt, da jeg som sagt er blevet stukket af en hveps på min fod (som jeg er allergiske overfor). Det har gjort, at min fod er hævet til dobbelt størrelse, og jeg kan ikke så godt gå.
Men det at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive, fik mig til, at tænke på, at jeg er glad for, at jeg ikke har en blog, hvor man hele tiden skal skrive om sig selv og hvad man laver! Puha prøv at tænk hvordan det ville være, hele tiden at skulle skrive om hvad man laver!

Nej okay, det er hyggeligt at blogge, og imens jeg har udformet det her indlæg, har jeg fået et par ideer.

Nu er jeg dog begyndt på et indlæg om ingenting, så det må jeg nok hellere færdiggøre først. Ligesom man altid fik at vide i SFO'en: "Du må ikke begynde på en ny ting, før du har færdiggjort den du er igang med", og de fik en til at blive hurtigere færdig med sine ting!
Jeg og Rebekka har jo gået i skole og børnehave sammen. Så alle de minder jeg har fra den tid, har Rebekka også. det er faktisk ret fedt.
En ting jeg altid husker fra da vi var små, er at hun altid vrikkede om på foden og begyndte at græde.

Nu begynder dette indlæg at handle om noget, og det må det ikke! Tilbage til ingenting.

Noget jeg har lagt mærke til, at Rebekka ofte gør (det er ligesom heller ikke så svært at ligge mærke til), er at lægge GIF's ud.
Og det vil jeg da også gøre. Problemet er bare at jeg ikke kan finde en GIF. Jeg må hellere lede lidt.

Jeg fandt en. Dog ved jeg ikke hvad det er, men se hvor blød den ser ud!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar