lørdag den 20. juli 2013

Tilbud, tilbud! Nu 5 kroner dyre!

Jeg så de her mega cool smølfe-viskelædere da jeg var i føtex med min mutti -  wuuhh dem måtte jeg eje! (og jeg ved ikke hvad der sker for at min første linje ikke starter helt ude i siden.. det er virkelig irriterende! Så er der bare sådan et mellemrum... øv)..















Nå, men de kostede 15 kroner så jeg tænkte det vil min mor gerne købe til mig - og det ville hun! 

Er de ikke flotte? --------------------------------->

Alt var godt indtil vi kom hjem og jeg tænkte "hmm hvad mon de kostede før?"
Så jeg rev mærket af... og hvad så jeg?


10 kroner?!?!?! Nøøøj så blev man lige snydt for groft! Hahah og du skulle have set min mors reaktion! Hun gik helt amok... og nu må jeg ikke åbne dem for hun vil gå tilbage til Føtex og fortælle dem, at det er noget svindel, og hun ikke finder sig i det - og de måske skulle overveje at tilbud ikke handler om at sætte varen op i pris! Og hun er "like this" med forbrugerombudsmanden så de kunne lige våge på at rende om hjørner med hende!

Uha ja... hun er skræmmende en gang i mellem hahaha. Kan din mor også være en smule crazy?

11 kommentarer:

  1. Haha - du er rigtig humoristisk :)

    Knus http://gladesol.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det er jeg glad for - du må have god humor! :D

      Slet
  2. Hahah ja sådan kan min mor virkelig også være! Ret pinligt nogen gange.. men jaja :P
    bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de mødre kan være lidt pinlige engang i mellem ;)

      Slet
  3. Åh, jeg elsker din mor! Jeg håber sgu, hun gør det. Elsker, jeg ikke er den eneste, der laver den dér med at fjerne for at se, hvad førprisen var. Hvorfor er det lige, man ser dette svindelnummer tit?

    Og ja, min mor kan også være sådan. Vi snakker om damen, der gik videre med en nabostrid, så den endte i justitsministeriet. Det skal så lige siges, det var naboen, der startede og at mine forældre fik påbud om at deres hund ikke måtte komme ud ... i deres egen have. Deres INDHEGNEDE have. Hunden havde ikke gjort noget og nabo var buddy med politimesteren, som fik en næse af ministeriet. Hunden kom i avisen og da jeg lærte HG at kende og han første gang mødte vores hund, udbrød han: "OMG - er det hende?! Fra AVISEN!" Jaja - så fik man sig en berømt (okay, berygtet) hund. c",) Hvorfor hun sad bundet, da han kom på besøg, når hun nu (ifølge avisen) var 'ufarlig' er så en heeeeelt anden historie. ;)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ser ALTID før prisen - jeg er så nysgerrig!

      Uha, uha det lyder ikke helt fair at naboen havde personlige relationer med politiet.. Godt der lige kom en artikel som kunne fortælle den lille vovse var ufarlig! Måske var din mor "buddy" med journalisten? :o ;))

      Slet
  4. Min mor er ikke særlig slem, heldigvis!
    Og så vil jeg bare sige mange gange tak for alle de dejlige kommentarer du lægger på min blog, det gør mig virkelig glad! Elsker at se du har lagt en kommentar, fordi du altid er så positiv! knus Mia - miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih jamen selvfølgelig! Det manglede da bare - du har en dejlig blog :))

      Slet
  5. Haha, kender det for godt! Skønt at de mødre kan flippe ud over princippet, selvom vi bare snakker 5 kr ;-)


    http://anna-smiler.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah ja præcis! Selvom beløbet er så bette så går de stadig all in - for det er ikke det som tæller :b

      Slet
  6. Haha... Det har jeg faktisk aldrig prøvet før det der Tilbuds-nummer! :D
    Men på den anden side ville jeg nok have tjekket klistermærket der i butikken, det plejer jeg... og jeg plejer så også at brokke mig.. :D haha...
    5 kr. er nu ikke mange penge, men jeg bryder mig ikke om at firma'er bare skal kunne snyde en... De prøver nogle gange, og går den, så går den.... meeen... sådan skal det jo ikke gå :D Så jeg synes din mor er cool haha :D

    SvarSlet