mandag den 1. juli 2013

Stress på - øvs

I dag har været lidt en træls dag.. Eller den har ikke været voldsom dårlig, men jeg har bare været lidt nede.. nej okay - jeg har bare været træt og stresset.
Jeg plejer jo at være utrolig glad hele dagen, så når noget af dagen har været lidt øvs bliver den, i forhold til andre dage og når man sammenligner, bare dårlig.
Det er også underligt hvordan den ene dag kan være freaking wonderfull og den næste kan være hrmf æv.

Min lillesøster er taget på sommerlejr i dag så jeg savner den bette tøs.. Første lidt øv ting, men hun kommer allerede hjem fredag.

//#fucking #Hollywoodstjerne #ser #ud #som #om #hun #skal #på #storbysferie #men #næhnej #Ribe #min #ven//


Forvirring - skal Rebekka arbejde i Bruuns eller Clemens stræde i dag?!??! Nye bustider what? Ud af døren nuuu!! Hvor er nøglen?!? Sur kælling i bussen med sød skægget kæreste, hvad har hun dog at mugge over? Forkælet cunt! Arbejde! Fingeringe.. UOVERSKUELIGT.. Låst inde? Løb frem og tilbage, utilfredse kunder, op og ned ad trapperne... Regnen!! Arhj sko!! dæk dem til! 

Kage mmmh..

Hvor er solbrillerne?! Mine splinter nye solbriller! Aj det er bar-re-sens løgn! Jeg har brugt dem tre gange og så er de væk!! Måske tog jeg dem ikke på? "jeg tror ikke du havde dem på.." jamenjamen "Det bare i orden!" nejmennejmen "du holder bare fri!"

Pyyha.. Stress på.. Kunne du følge med?
Har du et job?

4 kommentarer:

  1. Årh, kender bare de dage der ALT for godt! & mister sjovt nok altid mine ting, når jeg mindst har brug for det!
    Har ikke et arbejde lige nu, men har sendt en ansøgning afsted til Rema1000, så jeg krydser fingre! (Gør mine forældre os, haha!) :-) <3

    Knus fra mooi :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det på fuldstændig samme måde - men har dog HELDIGVIS fundet mine solbriller igen<3

      Rema1000 - det lyder ganske fornuftigt. Jeg er med til at krydse fingre! Jo flere jo bedre ;))

      Slet
  2. Nej har jeg ikke og har opgivet at få job i jylland det fungere bare ikke, må prøve sjælland engang efter sommerferien :p.. men synes det lyder hårdt at have et arbejde hahah!


    - jeg følger da lige fremover håber du vil følge mig tilbage og smide en kommentar<3
    - amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi jaerr det er lidt hårdt engang i mellem.. ;))

      Jeg kigger forbi! - og vil rigtig gerne følges<3

      Slet