mandag den 8. juli 2013

Sommerrrr!

Som I nok har lagt mærke til, så er det mægtig varm udenfor!
Selv har jeg nydt denne sommerdag i fulde drag - eller noget. Jeg har nemlig fået 6 myggestik på min ene fod, en ved knæhasen og to på albuen. Det lyder ikke så slemt, men jeg er bare rimelig allergisk overfor myg, derfor er min ene fod hævet til dobbelt størrelse. Den her mærkelige fod, har hindret mig lidt, og jeg kan ikke så godt gå. Dog fandt jeg ud af noget smart, jeg har taget min ponys bandage på benet (samme princip som en støttebandage til mennesker), det har gjort, at benet i hvert fald ikke hæver! Så smart jeg er.

Desuden har jeg været i Føtex med min mor, her mødte jeg en der engang gik i min og Rebekkas klasse. Det lyder ikke så specielt, men jeg og Rebekka har for ikke så lang tid siden snakket om, at hende her tøsen (som hedder Raha) arbejder i Føtex. Rebekka havde så snakket med hende deroppe. I dag blev det så min tur, og det var da meget hyggeligt. Og det var slet ikke sådan, at jeg opdagede hende, og straks prøvede at gemme mig!

Lige nu lytter jeg til noget god musik, med det hørerør jeg har fået af Rebekka i fødselsdagsgave. Jeg har ikke rigtig nogle normale høretelefoner.

Hvad har I lavet på en så skøn sommerdag?


Er faktisk sådan lidt blufærdig, hvad angår mine tæer, så nyd dette enkeltstående billede af mine grimme tæer (og føl dig speciel og VIP agtig fordi du må se dem)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar