mandag den 8. juli 2013

Smølfevennen, dansepartneren og alle dem der

Jeg har besluttet mig for, at jeg vil skrive lidt om alle Rebekkas venner. Da jeg nogle gange føler at det kan være lidt forvirrende for jer der ikke kender dem, når hun refererer til dem. Især fordi de ikke omtales ved navn, men nærmere en eller anden betegnelse. Som mig selv der er Hestepigen.

Desuden er Rebekkas venner mine venner, og jeg elsker virkelig mine venner.

Bff - Sasja:
Billede fra turen til Ree Park 2012
Nej billedet er ikke opstillet, sådan er de to bare!
Rebekkas evige bedste veninde er Sasja. Hun er også en af de sødeste mennesker jeg kender, og ved rebekka har det på samme måde. De er også bare så søde sammen, og man elsker at se de to små piger ved siden af hinanden (sasja er 155 cm høj og rebekka er 160, selv er jeg 170. Desuden vejer de kun sådan 40 kilo!!)
Sasja er det tredje blad i vores femkløver. 
Sasja har et meget voldsomt temperament, og har den egenskab at kunne hade folk for evigt! Desuden elsker hun sine (børn skulle jeg til at skrive) søskende... Og har hele 4 (skulle lige tælle) af slagsen.

Dansepartneren - Dennis:
Aarhus 2012
Dennis kom ind i billedet
Dennis er Rebekkas dansepartner.  Og nej han er ikke stor og buff som hans navn lyder, han går nemlig med charmeklud, og så er han vildt tynd! Dennis er også en af mine super gode venner! Dennis er det fjerde blad i vores femkløver. Ikke fordi at bladets nummer betyder hvilken rang (ikke fordi vi overhovedet har en rang) man har i gruppen- det lyder bare sejt!
Dennis livsdrøm er at møde Jens Verner fra Vild Med Dans. Desuden er han helt vild med busser, og så er hans hjem meget rodet indrettet.

Kommende mand - Tobias:
Ree Park 2012
Rebekka elsker virkelig Tobias, han er ikke så glad for at vise at han gengælder det! MEN han elsker også hende!
Tobias er ikke blevet omtalt andet end Tobias, men rebekka vil så gerne giftes med ham, så hvorfor ikke "kommende mand"
Tobias er meget stor, og er det sidste, men store blad i vores femkløver. Tobias kan også godt lide busser, men foretrækker nu alligevel sin havetraktor, som han dyrker "konventionelt" med i sin have... Det vil sige at han bruger toxan i plænen, og round-up i fliserne. Det er ham der holder haven i hans hjem, og ingen andre end ham. Han elsker den have, især plænen, som endelig ikke må betrædes med høje hæle.
Rebekka holder virkelig meget af Tobias, og hun har flere gange hentydet at han er hendes bedste ven (bedre end sasja?), hun siger, at jeg noglegange bliver for meget (jeg er enig), og Dennis og sasja bliver for lidt. "Tobias er derimod helt perfekt" - siger hun! De burde virkelig blive gift!

Smølfevennen - Niklas 
Det eneste billede jeg kunne finde af de to (2011)
Dengang Niklas havde JB-hår
Niklas er ikke en del af vores femkløver, men stadig en af Rebekkas super gode venner. Som hun var smølf sammen med sidste skoledag. Desuden har de siddet ved siden af hinanden i hele niende klasse. 
Jeg er ikke ligeså gode venner med Niklas som Rebekka er, men Niklas er en utrolig flink gut! Han elsker sin mormor, som bor i samme hus med ham. Desuden har han en hund der hedder Pippi! Niklas arbejder i den lokale tank, hvor han siger, at folk nogle gange kigger forkert på ham!
Desuden er Niklas mega springbrættet


Rebekka har mange flere venner, bare ikke som er blevet nævnt i bloggen. Desuden kender jeg ikke de andre så godt! Men måske skulle jeg have skrevet om hendes lillesøster, som hun også elsker virkelig højt (men det har i nok fundet ud af)

2 kommentarer: