tirsdag den 30. juli 2013

Savn!

Jeg er lidt en sløset gæsteblogger, og de to indlæg jeg har skrevet i denne omgang har også handlet mere eller mindre om, at jeg ikke har så meget tid til at blogge.
Dette bliver ikke en undtagelse.

Jeg har lavet alt muligt skørt, som jeg så gerne vil skrive om, men har ikke fået billederne der er blevet taget endnu. Men nu skal jeg ikke noget indtil Rebekka kommer hjem, så nu skal jeg nok spamme jer med indlæg.

Noget helt andet er, at jeg virkelig savner Rebekka. Og ikke kun Rebekka også de tre andre (BFF, dansepartneren og Tobias) det er ved at være så lang tid siden jeg har set dem!! Faktisk er det kun en uge siden jeg har set rebekka, men hun er bare så skide skæg, at man ikke kan undvære hende! De er alle fantastiske og gode mennesker, og jeg kan slet ikke bære, at jeg ikke kommer til at se dem hver dag mere! 

Nu bliver det lidt sentimentalt, og det er altså ikke min stærke side. Så jeg stopper inden jeg begynder at stortude over mit savn.


Forresten tordner det lige nu, jeg hader torden.
Se hvor det regner! Det regner så meget at jeg ikke engang gider gå udenfor for at tage dette billede af Aarhus. billedet er forresten taget fra mit hjem

2 kommentarer:

  1. Ej en skøn udsigt!

    Knus Mia
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er mægtig rart :) om det så er torden eller sol :)

      Slet