tirsdag den 2. juli 2013

Out for a run

Så jeg var ude at løbe i dag.
På med løbeskoene og ud i skoven! Yes, yes. Jeg startede med lige at hoppe lidt og svinge med armene sådan for lidt opvarmning. Og så AFSTED det ene ben foran det andet. Det hele gik ret smooth til at starte med, jeg kunne mærke at det ville blive en god tur. Men så allerede efter... I don't know.. 700 meter måtte jeg stoppe. Eller NO ikke stoppe helt op, men jeg måtte gå lidt, og det måtte jeg gøre lidt hele løbeturen igennem.. Av for den, så god form er jeg alligevel ikke. MEN! jeg fik ikke sidestik som jeg plejer, og det er nok pga nogle mavemuskler jeg har fået mig (de gemmer sig bare lidt, men jeg er faktisk blevet ret strong).

Anyway.. Det der med at løbe er altså en smule kedeligt...


Hvilket mindede mig om når Phoebe fra Friends tager på løbetur. Så ja, jeg løb også lidt underligt... Baglæns, sidelæns, svingede med armene og lavede zigzag. Det gør det hele MEGET federe srsly, og jeg var ret hurtig det tog sådan 25 minutter.. (okay jeg ved ikke om det er hurtigt, for jeg ved ikke hvor mange km det var jeg løb..). Bagefter tog jeg mig så en velfortjent banan med nutella på. Det ELSKER jeg.

Forresten så har jeg købt noget.
Jeg har købt to små ting.
Til en lille give away.
Måske!
Hæhæ. Jahh, men jeg ved ikk helt endnu...
Selvom nu når jeg har skrevet det bliver jeg næsten nødt til det... Fucking stupid white gurl..

Glæd dig lidt hihi.

4 kommentarer:

  1. Hahaha det afsnit friends er helt genialt, elsker at de løber sådan!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig! Det er virkelig kooomisk! :D

      Slet
  2. Svar
    1. Wee!<3 Dejligt med noget heppekor ;)

      Slet