lørdag den 13. juli 2013

Om lidt bliver her stille, om lidt er det forbi!

Rebekka kommer hjem fra sin sommerhusferie i dag, så det er derfor mit sidste indlæg inden hun rejser videre til Færøerne. Jeg må indrømme at jeg vil savne at skrive herinde, det er været super hyggeligt. Desuden har i bare taget så godt imod mig, og det har betydet meget. Jeg håber, at I har kunne overleve den her uge uden Rebekka, og jeg ikke har været en vildt dårlig erstatning.

Det ville betyder alverden, hvis I gad kommentere dette indlæg, med ros og ris (omvendt) til næste gang. Eller hvis der er noget i gerne vil vide så bare skriv.

Nu har jeg jo færdiggjort min gæsteuge på bloggen, og her får i en liste over andre ting jeg har færdiggjort.

Min have:
Jeg har en godt stykke af vores have, som jeg selv passer, køber planter til osv. Billedet ovenover er kun en lille del af den, og så er det et meget gammelt billede.
Jeg har i denne uge fået luget det hele, som der virkelig trængte til. Og det hele er blevet så flot nu. Desuden har jeg fundet en plantebutik, hvor det er sindsygt billigt. Jeg har fået 3 kantlobelia, 2 gule valmuer, 1 gyvel, 1 hortensia og 1 jordbær for under 150 kroner. Det er fuldstændig vanvittig. Nu har jeg også fyldt de tomme pladser ud i min have. 
Så der var to ting jeg fik færdiggjort der.

Min serie:
Jeg har den sygeste seriemani, og har det sådan, at hver gang jeg bliver færdig med en, så er der en tom plads. Og så er jeg i det her hul, hvor jeg aldrig tror, at jeg finder en ligeså god serie, som den jeg lige har set. Men sandheden er, at jeg aldrig har set en dårlig serie. Og det jeg elsker ved serier fremfor film er, at man virkelig kommer til at kende de her personer. Så jeg synes serier er meget bedre end film, på alle måder. Jeg føler sådan, at man kender karaktererne, at de er rigtige og hvis det virkelig er en god serie, så tror man ofte, at man er med i serien. 
Det er virkelig også godt, hvis en af hovedpersonerne er pæne, og sådan var det med Arrested Development, som jeg lige har færdiggjort. Ham den pæne gut, blev spillet af Will Arnett, som er virkelig, virkelig, virkelig pæn!!! Jeg har lidt en mærkelig smag i mænd, tror jeg... 
Det kan varmt anbefales, at købe netflix, og se alle de gode serier derinde.

Min mad:
Hver gang vi er i Tyskland (og det er ofte), køber vi de her mandel-vanilje ting. De er sindsygt gode, og jeg har færdigjort 5 siden vi kom hjem i torsdags, og jeg kunne blive ved! Selv efter jeg fandt ud af, hvor mange kalorier der er i. Så hvis i nogensinde kommer til Flensborg, så tag ind i den butik der hedder Reformhaus, og køb dem her! Det står forresten lige ved indgangen. De fås også i mange andre slags, men disse er nu bedst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar