torsdag den 25. juli 2013

New in and Britney bitch

//T-shirt New Yorker //Kjole H&M //Strømper H&M //Make-up børste Matas//

Så er jeg her total normal blogger-stil med en new in. Oh gawd! Se hvor normalt og perfekt billede jeg har taget! Jeg har faktisk købt 2 kjoler, men den anden ville ødelægge min PERFEKTE opstilling så ja den får du ikke at se.. haha sorry.

Jeg håber det er ok jeg laver noget normalt...

Men yeeahh er de strømper ikke bare for over-herre-über søde? Og en PINK! make-up børste srsly cool.



Jeg var sammen med min svenske bff i går (som ikke er svensk, men kom hjem fra Sverie). Jeg cyklede ud til hende (euhuhueuuewuwh) og det var ikke så hårdt som det plejede... lige før fiksede min far nemlig lige mine pedaler. De var så mærkelig stramme?!?! - og det har de været de sidste mange måneder, så det har bare været 100 gange hårde at cykle fordi pedalen ikke vil dreje ordentlig rundt! 

Mens jeg sidder og skriver det her hører jeg Britney fuckING Spears. Årrh hun er så fantastisk .. men på sammen tid not so cool.. Men yeaahh det er fedt at høre hendes musik.
Hvad synes du om Britney Bitch?

Et lille billede from moi! "wooooaaa hangin' with Britney" ------------------------------------>

Hahaha Sofia kom lige ind!! Iført sådan en regnhat der altid er på Skagen malerier


Så måtte jeg jo lave et spontan fotoshoot med hende! Se hende lige! Hun rocker den regnhat for vildt.


Jaerr Sofia er skøn! - men Sofia pigen er ikke den eneste som har en model gemt i sig! 



Der kommer et indlæg mere senere! Jeg tager nemmerlig til Færøerne i morgen. Ja det er ærgerligt så må du undvære mig igen. Åhhhhhrhr! Men jeg føler den heller ikke rigtig for tiden. Idk. Man har nogle tørke perioder... Et smut til Færøerne og partay hard er hvis hvad der skal til!


10 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting du har købt :)
    Haha... Er helt vild med den der gule regnhat!! :D
    Knus Mizzepii.dk <3

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting!
    Lækker blog, har du lyst til at følges?
    Smid en kommentar på min blog hvis det lyster ;)

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Såå flotte ting - og søde billeder !!
    Knus http://gladesol.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Fede ting - og sokkerne er rigtig søde og perfekte til ballerinaer :-)

    Kig gerne forbi min blog: www.voresboble.dk
    /Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige det jeg tænkte - elsker nemlig at gå i ballerinaer :)

      Slet
  5. Søde ting! jeg kan godt lide Britney, selvom hun med garanti ikke kan synge uden autotune :D

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har nok ret... Så stor en stemme har hun sgu ikke :D

      Slet