lørdag den 6. juli 2013

Klasseliste - så skal der stalkes

Jeg har lige fået min klasseliste til næste år. Her skal jeg starte på gymnasiet.. 

Jeg har egentlig glædet mig, men efter disse lister kom, er det hele bare blevet så virkeligt for mig! Jeg glæder mig stadig, men nu er jeg også bare utrolig skræmt! Rædselslagen.
Jeg skal forresten have linjen kemi b, fysik a og matematik a

Som i nok ved, skal rebekka på efterskole... Ranum efterskole, og hun sagde til mig her den anden dag "jeg glæder mig rigtig meget, men jeg ville bare ønske, at jeg kunne pakke jer med ned i kufferten" - disse eksakte ord, hun er så venlig. Rebekka vil gerne på danselinjen, men hun ved ikke helt hvilken linje hun er på endnu. Rebekka elsker også at danse, og hun er meget overbevisende til det. Hun går til standard og latin dans (måske kender i det som pardans eller vild med dans- dans) for det er lige netop sådan noget hun danser. Hun danser sammen med vores ven Dennis.. Dansefyren. 
Faktisk går hun til dans hos selveste Mads Vad, som jeg også gik til dans hos, i nogle år, da jeg var yngre. Det er ikke noget jeg er stolt af. Hun går på det samme hold, som jeg gik på dengang.

Men tilbage til min nye klasseliste,mor jeg vil nemlig gerne se, hvem jeg skal i klasse med. Men tør ikke! Hvad nu hvis de ser snobbede ud eller (tja kan ikke skrive nørdede, for det er det jeg gerne vil have). På deres navne virker de så store og seje, og det virker jeg ikke som. Jeg vil også gerne skifte profilbillede på facebook, så de får et godt indtryk. Men jeg ser bare dum ud på billeder, og jeg vil bare så gerne have det billede jeg har af mig og min hest! Hvad skal jeg dog gøre? Suk!

Det er også bare mærkeligt, at kunne se på en liste med 26 navne, og vide at dem kom er man til at bruge de næste tre år af ens liv med!

Hvad skal I næste år? Forblive på jeres skole, eller prøve noget helt andet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar