torsdag den 25. juli 2013

just rambling (betyder det det jeg tror det gør??).. Random Brandon... Farewell..

Jeg prøvede at holde hvad jeg lovede - for jeg plejer at holde hvad jeg lover! Men jeg kunne alligevel ikke holde hvad jeg lovede... Jeg lovede et indlæg til. Jeg var også klar til at skrive det så jeg kunne holde det jeg lovede - jeg havde faktisk holdt det.. indtil jeg faldt lidt i søvn..
Well jeg havde skrevet noget med at klokken var mange og jeg skulle tidligt op.. Så det var vist fint nok at det blev ved det og jeg så alligevel ikke holdte hvad jeg lovede.

//Familien er lige landet sommeren 2012//

Det gik op for mig at vi skal flyve! Åhhh manner jeg ved ikke liiige hvor meget jeg har lyst til det.. Jeg har ikke fly-skræk (hahaha lige før skrev jeg fly-sTræk). Men jeg synes bare det er ubehageligt med propper i ørerne og lidt plads. I det mindste skal vi ikke sejle! Det er jeg bange for!! Selvom jeg har lært at svømme undervandet denne sommer (stadig stolt!! og tog også lige en dukkert i havet!! omg!!) så er jeg bare stadig ikke hel tryg ved situationen..

Okaaa min far kom lige ind. "Lad vær med at sige at alle tyvene skal komme og tage vores ting" jajajajaja det fint okok. Det her er ikke facebook manner. Men jeg blev alligevel liiidt skeptisk.. MEN SELVFØLGELIG SKAL JEG SKRIVE DET HER OMG.

Har jeg nævnt at vi har fået terrasse? Min far er maaarjet stolt!


Haha og min faster har skrevet som kommentar "far må være stolt.." (de er jo søskende) min farfar er murer og lidt af en gør-det-HELE-selv-mand. (han er 82 år gammel!!).

//min mors mobil tager beskedne billeder...//


SE VORES SMUKKE SVENSKER HUS!

Well jeg burde virkelig komme videre! Vi skal snart afsted og helt ærligt er jeg ikke rigtig klar.. høhø.. Brugte heeele dagen i går.. men jaer.. FØLER MIG LIDT STRESSED OUT..

Forresten er jeg begyndt at se GLEE omg det er herre nice! Og at ham Cory-fyren er død nejnejnejnej...!

Jeg håber Majse ikke glemmer bloggen - hun har vist lidt travlt for tiden, men ellers må du kigge gamle indlæg. FOR EKSEMPEL DET HER!!  

Når jeg kommer tilbage skal jeg nok kommentere på ALLE indlæg i min bloglovin! Og det er et løfte jeg vil holde.

Knusssaarr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar