lørdag den 27. juli 2013

Is eller slikkepind

Jeg har været til høstfestival i den mærkværdige by Nørre Galten, som ligger nord for Hadsten og syd for Randers. 
Her fik jeg den største slikkepind nogensinde! Eller rettere var det et kæmpe rusten søm med pind. Og ja det lignede en is, en meget klam is.


Og der står jeg så, med solen i øjnene, og en masse halm og gamle mænd med endnu ældre traktorer i baggrunden. 
Det var vældig sjovt, og godt nok er jeg tit til marked, men aldrig har jeg da mødt så mange jeg kender! Tror jeg er oppe på ti bekendte, og vi snakker altså et rimelig lille marked.

Jeg går ret meget op i traktorer og generelt bare landbrugsmaskiner. Alt fra Ferguson til Claas. Og en dag vil jeg have mig en traktor, hvis ikke en rigtig traktor, så bare en havetraktor, så jeg kan slå mit græs ordenligt.

En maskine jeg holder af, er Lasse. Ja... Jeg er på fornavn med en maskine. Dens fulde navn er forresten staldkatten Lasse. Det er den her maskine, som suser rundt ude ved min hest. Og det at få lov til at køre hø til folden på Lasse er fantastisk. 


3 kommentarer:

  1. Hahah har du fortalt alt det med traktorer til Tobias? I har jo en masse at snakke om! ;)))

    SvarSlet
  2. Den ser god ud!

    Kig gerne forbi min blog, og skriv evt. en kommentar med ris eller ros, det vil betyde meget for mig:)

    Emma

    emmahertzum.blogspot.dk

    SvarSlet