torsdag den 11. juli 2013

Ikke den eneste med to sko

Rebekka har det med at kombinere ting som ikke skal kombineres. Feks en rød sok fra tiger med et motiv af overskæg (lyt lige til ordet overskæg, det er sjovt ikke?) og en grøn sok fra Føtex med skyer på (hun har ikke en sådan sok, men det kunne hun sagtens have haft).

Hun er så gået et skridt længere og bruger nu to forskellige par sko! Ja du hørte rigtigt, hun er psyk.
Men det er nu lidt sejt, det fungeret ligesom godt sammen med min først i skabet mode. Og for at ære Rebekka, eller tage hendes ide, vil jeg nu gøre det samme.



5 kommentarer:

  1. hahaha .. morsomt!
    Vi gjorte præcis det samme dengang jeg gik på efterskole. & Der var ikke en dag hvor sokkerne havde det mindste tilfælles.

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! Jeg skal også afsted på efterskole - håber jeg kan få andre med på den! ;))

      Slet
  2. Hahah, hvor sjovt ;-)

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Cool! Vi får masser af opmærksomhed nu! (dine sko er dog lidt i samme nuance..)

    SvarSlet