lørdag den 13. juli 2013

Hvem er tilbage? Rrrrerererereeeebekkkxxiaka is back!

JArrr! Eller bare Rebekka, men jeg er tilbage fra min uge med sol og vind ved Vesterhavet!

//Min lillesøs og jeg, som løøøber langs vandet mens vi synger//

Nåh men altså jeg har lige været de indlæg igennem som min søde vense-veninde-heste-tøsen-Majse-Maja har skrevet og de er jo dejlige!! Ja det synes jeg! Hun er meget forklarende, hvilket jeg ikke rigtig er - jeg skriver bare derud af blablablabæææhh. Så var det ikk meget rart lige at få tingene på plads?? Jeg er jo helt vild med hendes indlæg "Smølfevennen, dansepartneren og alle dem der" så har vi nogle af vennerne på plads!
- Og jeg bliver bare så glad af det indlæg! det er helt vildt! Jeg er forelsket i alle mine venner - især Maja. Lige her for tiden er jeg meget forelsket i Maja! Men jeg er bare forelsket i dem alle - og jeg savner dem! Hvis man kan være forelsket i alle sine venner... Hmm.. Men hendes indlæg har bare været fabelagtige..
Jeg elsker at min blog er sådan et ærligt sted! Et personligt sted. Et skøøørt sted.
Hahaha de billeder hun har lagt ud! Åååhh hun er altså god til det med billeder.

Men ja. Jeg skal jo da fortælle om min tid i sommerhuset!
...

.... Lige nu i skrivende stund (læste det i en artikel et sted "i skrivende stund har Justin Bieber 55.662.203 likes på facebook" så det ville jeg bare bruge! Jeg synes det lød sejt) kan jeg simpelthen ikke komme på hvad jeg skal skrive - turen har været rigtig god og sådan... Men der skete jo absolut INGENTING... Eller jo selvfølgelig! Vi lavede alt muligt... Men på en eller anden måde er det bare ikkkke så fedt at skrive om.

Ved du hvad? Jeg laver et helt indlæg KUN om min uge og så bliver det her bare et "hey i'm back/update" et eller andet crap indlæg. Jeg har jo allerede skrevet en del... uha.
Ja så det bliver sådan - og jeg håber du har savnet mig lidt for jeg har sådan savnet bloggen! - og jeg har sådan 315 unwritten indlæg på Bloglovin, såå wee jeg må hellere komme igang.




Spiste lige en is.. høhø


2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage! (Maja har gjort det skide godt!) Virkelig sødt billede af dig & din lille søster! :)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at Maja også har tilfredsstillede mine læsere - og ikke kun mig. :))

      Mange tak søde<3

      Slet