fredag den 19. juli 2013

Hmm - avs da.. av. AV.. ARHV!!

Blev fucking stukket i går! Jeg ved ikke hvad det var.. Gætter på en bi.. Det var forfærdeligt! Nu har jeg fået to bi-stik i mit liv.. Og det gør SKRÆKKELIG ondt.

Jeg sidder ude i en liggestol (hæhæ ja jeg sidder i en ligge-stol) og så tænker jeg "hmm det er svært at skrive uden et hårdt underlag..." så jeg rejser mig (med megen besvær) og går i mine bare tæer over græsplænen. HELT ubekymret og lykkelig uvidne om min grusomme skæbne... Da jeg næsten er over ved verandaen mærker jeg et stik! Først er det bare som en tidsel - og jeg tog mig til foden og sagde et lille betænkeligt av ... min mor kiggede "hva' så Rebekka?" ... det gjorde mere og mere ondt. "Jeg har trådt på noget! Avvvvwewaae!!" Jeg går bare ind og tænker det går væk om lidt.. Lige om lidt.. Men nej! Nu gjorde hele foden ondt! Jeg kunne ikke klare det! Tårene løb ned ad kinderne og jeg satte mig i sofaen. Min far kiggede bekymret. "Hva' så?" (jeg HADER at alle siger hva' så). Jeg snøfter og kigger op med mine våde hundeøjne "der var noget som at der stak mig... puuhhuuu" ... Ja jeg var sølle.. Jeg smurte noget Aloe Vera Gel på og vi så en myggestik lignende bule dukkede op..
Sofia grinede lidt af mig fordi jeg sad og græd som en lille pige - men hun ville sgu også selv have skreget op.

Senere svulmede min fod HELT op og den er stadig hævet.. Øvs altså..

//Du kan sikkert ikke se det... men det er højre fod som er hævet... MEGET mere end det ser ud her//


Men ja det var bare ikke sjovt. Første gang jeg blev stukket var i 3. klasse (måske, kan ikke huske om det var 3. eller 2. eller 4. klasse...) da jeg hoppede ud af vinduet fra Snerlen (hobby-something-rum på skolen) var der en bi som kravlede rundt og jeg hoppede lige ned på den og SKREG i vildens sky! Og så kom Bjarne (åha en oldinge pædagog som har en datter der er prinsesse i afrika og han blærer sig SÅ meget), og han løftede mig op og bar mig ned i SFO'en... PINLIGT synes jeg godt nok..

Er du blevet stukket af en bi før?

Heste-pigen-Maja-vense-Majse er blevet stukket af myg.. som hun skrev da hun var gæsteblogger (link)

8 kommentarer:

  1. Jeg er kraftedeme også blevet af en hveps igen! (Du ved allergi) så nu skal jeg leve i over en uge med en opsvulmet hånd... Og min fod er endnu ikke blevet helt normal

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvordan kan du blive stukket på hånden?! :o

      Slet
  2. Årh søde, hvor er det dog uheldigt! Men kan virkelig lige se det for mig, haha! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle ikke grines ;)) men ja jeg ved det haha det må have været noget af en scene :D

      Slet
  3. Mig og mine veninder er engang blevet angrebet af et hvepsebo, det gør bare pisse ondt!
    God bedring med det! <3

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. WOW! Et helt bo! Du må have traumer :oo

      Mange tak<3

      Slet
  4. Jeg har engang sat mig på en hveps. Der skal ikke grines! c",) ... Blot tilføjes, jeg føler med dig. Min røv lider stadig under traumet. Det er 20 år siden!!

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Yaks hjælp! :o Min fod er sådan helt svulmet op og jeg kan lige forstille mig en balle som er helt hævet - mens den anden ikke er..

      Slet