tirsdag den 23. juli 2013

Hair in the garden

//Vi leger frisør i haven hiihi!//

Jeg har ikke været ved frisøren i 100 år! Så mit hår trængte lige til en klipning. Sådan går det altid. Mit hår når at blive mega langt og fint og så i et snup tag ryger det! Jeg er desværre ikke helt tilfreds med min mors kunst.. men ja det er fint nok! Jeg skifter tit mening.. Oh så vil jeg have page. Nej jeg skal gro det laaaangt. Pandehår det er da det! Short as a boy!
- men tør jeg? Næh jeg er en wuss!!
Har du prøvet at lave noget drastisk?

Men ja min mor synes vi skulle tage salonen ud i haven - så det gjorde vi. Det var herre hyggeligt - I must say. (Desværre var det faren som tog billeder, og han gør det ikke så godt, selvom motivet jo var seriøst perfekt).



Men du har måske set håret i den film jeg lagde ud i går aftes. Ja den var vist liiige lidt for lang og vi snakker om alt andet end vinderen af min giveaway haha! Uh og vi glemte at nævne, at vi sidder i Rådhus Parken i Århus. Det var vigtigt!


7 kommentarer:

  1. Ej, det er virkelig flot til dig! Du er jo bare en skide smuk pige! :-)
    Min mor skal os altid lege frisør på mig, haha!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak altsååårh!<3
      Det er utroligt de mødre kan! Min mor har i hvert fald aldrig lært at klippe hår.. :D

      Slet
  2. hvor er du smuk!
    http://emiliewang.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Synes dit hår er blevet rigtig fint, det skal du slet ikke være utilfreds med :)
    Tak for din altid dejlige aktivitet med kommentar og sådan på min blog <3 Det giver mig virkelig lyst til at blogge! Håber du forsat vil gøre dette :)

    ha' en dejlig dag.
    //Line
    Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen selvfølgelig! Du har en rigtig god blog :)) Og jeg skal nok blive ved med at kommentere!<3
      (tager dog lige på ferie - så må du vente til jeg vender tilbage ;))

      - og så et tak til dig også :o)

      Slet
  4. Hvor blev dit hår fint! :) Det er din mor da god til :D
    Smart også at rykke salonen ud i solen.. kan man lige så godt :D
    Knus fra Mizzepii.dk <3

    SvarSlet