lørdag den 6. juli 2013

Gæsteblogger

Jeg har glædet mig ret meget til, at skulle passe Rebekkas blog her i ferien. Først en uge, som nu er begyndt. Jeg hedder Maja, men kender mig nok bedre som hestepigen, da jeg adskillelige gange tidligere er blevet refereret til i form af et link. Dette link fører til min egen blog, som jeg håber i vil tjekke.. 
Fjordhestenidaogmaja.blogspot.com

Jeg har ikke tænkt mig udelukkende,at at skulle skrive om mig selv og hvad jeg laver, da det jeg laver er, at være ude ved min hest, som I nok ikke finder interessant (og hvis I nu gør alligevel, så tjek min blog).  
Jeg har i nemlig også andre tanker om mine kommende indlæg. Jeg vil fortælle om Rebekka, udnytte at jeg kender hende rigtig godt. Jeg vil blandt andet også majaficere hendes indlæg, og lave min egen udgave af hendes gamle indlæg (f.eks. Koldskålsindlægget). Samt meget mere, keg har så meget på hjerte, og har kørt helt Rebekka stil, og lavet en liste over mulige indlæg.

Jeg skriver dog ikke så godt som Rebekka, men håber i kan overleve med mig i den her uge.

Forresten er rebekka i sommerhus, men den anden del af resofikka, hendes mor og far. Tror jeg nok. Jeg er faktisk lidt i tvivl, om det er med dem - men hvem skulle det ellers være. Som om Rebekka har nogle venner, som gider tage i sommerhus med hende. Det passer ikke, Rebekka er den person i verden som har flest venner - igen øv.

Jeg havde egentligt tænkt, at rebekka først måtte læse mine indlæg efter hun kom hjem. Men det tror jeg nu ikke, at hun kan overholde. Rebekka er meget nysgerrig.

Tror ikke jeg har mere på hjerte til dette første indlæg. 

Dog vil jeg lige lave de sædvanlige ti random facts om mig:

1: jeg har det med at lave lange indlæg
2: jeg har kendt rebekka siden børnehaven, dvs. 12 år eller lignende
3: jeg er 16 år
4: jeg forguder mad
5: jeg var i Den Gamle By i går
6: jeg er den yngste af jeg og rebekkas vennegruppe. Hele 11/2 måned yngre en den næstyngste.
7: jeg skal ikke på ferie i år
8: jeg elsker min kat, min hest og en hund der hedder Bjørn utrolig meget
9: jeg er afhængig af serier
10: jeg har et NIKON D3100





5 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg! Glæder mig til at læse indlæg fra dig Maja! :-)

    Knus Michelle Eckert♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ejj jeg har allerede lige kigget.. hihi! Kunne ikke lade vær - men tager også først afsted ved to tiden... (og må ikke få min computer med.. min mor er streng).
    Jeg smilte heeeele vejen igennem!! Du er den helt rigtige til opgaven med at passe bloggen!! :DDD
    Hvor bliver det mega godt med nye versioner af mine gamle indlæg! Hahaha jeg glæder mig sådan!!
    God fornøjelse Majse<3

    SvarSlet
  3. Velkommen til bloggen, glæder mig til at følge med :)

    knus
    http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at du ville følge med! :))

      Slet