torsdag den 4. juli 2013

Give away #1

Undskyld - læste jeg rigtigt? Stod der give away? JA! Holy freaking moly!

OG jeg har fandme selv indvisteret i de to ting du kan vinde. Så nu håber jeg det er noget folk kan lide.. Altså jeg har det sådan lidt, åååh nej hvad nu hvis ingen har lyst til at deltage? Ihh har jeg købt noget nedern stuff? Men på den anden side så deltager jeg selv i alt muligt lort som jeg egentlig ikke gider have men jeg tænker "ohhh free stuff" you know så ja jeg håber! - Puha nu får vi se!



DU kan vinde dette lækre IPhone freking 4 cover (skulle jeg have valgt IPhone 5 cover, kom helt i tvivl! Nu blev det altså IPhone 4... håber det fino!) og så kan du vinde stjerne øreringe (og de er guld, self ikke for real ægte 10 karat guld, desværre, men de er farven guld).. 

Begge dele er fra Trend Accessories. De har også mange andre freaking wonderfull covers med det her Galaxy print på, og jeg tænker bare "WHAT hvor er de FEDE, hvorfor har jeg ikke en Iphone?!" men yeeah derfor valgte jeg, at du kunne vinde det.
De her fine øreringe valgte jeg fordi, de er mega søde, og jeg vil selv gå med dem, men hvem har ikke huller i ørerne? 
Jeps Rebekka har ikke huller i ørerne! Så what to do? Køb dem alligevel og giv dem væk til en sød en, hihi.

Så hvad skal du gøre for at vinde? Hmm.. Jeg har tænkt ret meget over hvad du skulle gøre og jeg ville gerne gøre noget sjovt... meen urhg det er lidt svært.. Jeg tænkte på at du skulle oploade et billede på instagram med et megalangt og sjovt hashtag.. men gider folk det? Njarjj ikke for sådan en bette give away. Så let's stick to the usual.

1) bliv fast læser via GFC 
2) Følg mig på bloglovin
3) Se filmen Life of Brian
4) Grin lidt for dig selv, laver tøsen sjov?
5) Ja hun gør så! 
6) Skriv din mail, link din facebook eller dit mobil nummer jeg er ligeglad bare jeg kan komme i kontakt med dig
7) Fortæl om dine sommerferie planer
8) Fortæl alle dine venner om min give away
9) Shop i Trend næste gang du er i byen
10) Bliv lidt forvirret og så husk det er kun 1, 2, 6 og 7 som er krav

Skal jeg nævne det igen ordentligt?
- Bliv fastlæser 2 steder, GFC og bloglovin
- Fortæl hvordan jeg kan komme i kontakt med dig
- Fortæl (kort) om dine sommerferie planer

Er det ikke fair? Jo det synes jeg hihi.

Jeg ved ikke lige hvornår give awayen slutter... Når jeg lige synes..

- og en anden ting lov mig at tage godt imod min gæsteblogger som vil blogge fra lørdag til lørdag. 
http://fjordhestenidaogmaja.blogspot.com/

13 kommentarer:

  1. Louise.Andreasen1995@gmail.com

    Jeg skal sidde herhjemme og kede mig halvt ihjel, imens jeg kigger ud på det lækre danske vejr. Jeg var i Grækenland i foråret, og derfor kommer jeg ingen steder her i ferie :)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt! :)

    Jeg følger dig begge steder i forvejen!
    E-mail: frederikke@hlaug.dk

    Jeg skal ned i vores sommerhus, som ligger i Spanien, med hele familien. Og ellers skal jeg vel bare slappe af derhjemme, forberede til at skulle starte i skole igen, sikkert smutte til en masse fester og sådan ;)

    Held og lykke til alle!
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej rebekka :)

    SvarSlet
  4. ih, hvor er det godt! Jeg følger dig allerde begge steder! <3

    Jeg skal arbejde i tre uger i sommerferien, hvilket ikke er min yndlingsmåde at holde ferie på, men jeg får da tjent nogle penge! Senere skal jeg så til Spanien i tre uger, som jeg glæder mig rigtig meget til!

    Knus Signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    signe@lyngholmerne.dk

    SvarSlet
  5. Jeg skal såmendt bare arbejde så det er ikke det vilde. Dog til Skanderborg festival i midten af august, hvilket jeg ser meget frem til. Følger dig allerede.
    Deltag gerne i mine lækre give aways
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg skal til London YAY :)

    Eva// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Norge - Sabeltann - Århus - Tivoli? - Hygge - Sole mig... Det måvel hurtig oppsumere hva jeg (håber?) skal skje her i sommerferien!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  8. Følger dig begge steder :-).

    Hvad jeg skal i sommerferien? Jeg skal skam ikke lave så meget, spise sundt, sole mig, og sådan lidt :).

    Du får min facebook, og ellers kan du lige skrive en kommentar på min blog.
    https://www.facebook.com/marie.l.andersen.3?ref=tn_tnmn
    http://sweetlove-bloggen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. På torsdag tager jeg til Egyptennnnnn, wuhuuuuuuuuuuuuuu! har selvfølgelig liket og følger dig nu :)
    plus du kan få fat på mig her missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil smadder gerne deltage! I min sommerferie skal jeg såmænd kun opholde mig i Danmark... dog skal jeg til nordjylland i sommerhus, hvilket bliver dejligt :D
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg følger dig selvfølgelig begge steder! :-)
    - Virkelig lækker giveaway! ♥

    Jeg skal bare være hjemme i lille Danmark. Til at starte med synes jeg, at det var røv sygt, men når man så ser det lækre vejr der er kommet over os, så har jeg det faktisk ganske fint med det! Jeg skal dog på en masse endags-ture (skal faktisk i zoo i dag :o) - ud & besøge min fars familie, haha) & ellers så skal jeg i Djurs, på ARoS & sådan nogle ting rundt omkring i landet :-)
    - & selvfølgelig bringe massere af tid med mine nærmeste ♥

    Knus Michelle Eckert ♥
    Du kan kontakte mig over facebook eller mail:
    milleeckert@gmail.com :')

    SvarSlet
  12. Følger dig begge steder! Super lækkert med nogle fantastisk fine øreringe og et megaflot iPhone cover! Jeg får fingrene i en sort iPhone 4 om en uges tid, så det passer bare perfekt :)

    - Nu er sommerferien jo snart slut, men ellers har det været en rimelig rolig en af slagsen. Var et smut til Sverige med forældrene og shoppe, i sommerhus med en skøn efterskole-veninde og har ellers fokuseret på motion og sund kost i denne ferie (dog smuttede der et par isvafler ind hist og her. I denne varme kan det jo næsten ikke undværes!) :)

    themettelaursen@gmail.com

    SvarSlet