fredag den 12. juli 2013

Et ******* like!

Jeg har længe tænkt, at jeg vil have et profilbillede af mig selv på facebook inden jeg begynder på gymnasiet. Derfor tog jeg i dag det store skridt, at få taget billeder af mig selv, hvor jeg smiler så godt jeg nu kan, og er seriøs omkring det. Hvilket er mægtig svært, da det bare er så akavet. Desuden har jeg altid følt at sådan nogle billeder af sig selv er en anelse ondsvage.

Der bliver da nogle gode billeder ind imellem, og vælger så at bruge det ene billede:

Og jeg ser da meget yndig ud, sådan som jeg ligger der i skovbunden. Da jeg så ligger det ud, har jeg kun fået et like, efter en time!? Normalt har jeg ikke en overflod af likes, men omkring tyve får jeg da. 

Er på et meget lavt punkt hvad angår mit selvværd, og har lige brug for at komme ud med det. Ikke engang min mor har gidet like mit billede, så er det virkelig slemt! 
Tror måske det har noget at gøre med, at alle mine venner er på ferie. 

Jeg er bare lidt en loner nogengange, og det passer mig også vildt godt, bare ikke lige når det gælder likes på facebook. Rebekka har aldrig problemer med sådan noget, hun har altid 50-likes og søde kommentarer osv. 
Damen kommer forresten hjem i morgen, så i morgen får i et sidste indlæg i denne omgang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar