torsdag den 18. juli 2013

En lyserød sky


Det der chokolade ikk? OH MA LORD. I mean this is pieces from above. 

Jeg var lige i føtex i dag mit meine muttiii! Vi kiggede lidt rundt for frugt og chokolaaade og vi fandt alt muligt underligt! For eksempel After Eight sticks! Såå cool! 



Men ja ville bare lige fortælle at det der lyserøde chokolade smager HIMMELSK. Har du smagt det? 

Uh og den her sang har jeg ENDELIG fundet navnet og kunstneren på! Kender du ikke det, at du går rundt og synger to linjer af en sang og aner ikke hvem kunstneren er, hvad sangen hedder og du ander fandme ikke engang om du synger rigtigt? Men ja nu fandt jeg den! Virkelig en skøn sang synes jeg.
Nu har jeg fred.

4 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar på min blog :)
    Det var så skønt at vågne op til så positiv respons :)
    Du har også en rigtig sød blog :)

    Www.josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare - det var en god video du havde lavet, og din blog er rigtig fin! :o))
      Hihi mange tak!

      Slet
  2. Er vild med de nsang, og kender alt for godt det du skriver med kunsteren! ;-)

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    SvarSlet