mandag den 15. juli 2013

Early in da morning


//Dårlig kvali-snapchat-billede//
//Super frisk og ingen rander under øjnene//

Jeps jeg vågnede i dag klokken 5:24 (og det skulle selvfølgelig deles få minutter efter^^)..
Jeg forstår det ikke! - Jeg vågner med et sæt lige pludselig! Drømte ingenting.. Vågnede bare... Gad ikke sove igen... Kunne ikke sove igen...

Men pyt for nøjj hvor var det bare rart at være så tidligt oppe, så man kunne være klar til dagen og ikke gå glip af noget!*

*Læs: Nej

Men ja nu har jeg fået læst en masse blogs og nu mangler jeg ikke at læse så mange blog-indlæg igen.. 74... (via bloglovin).. 

Nu vil jeg tage over til Hestepigen Majaaa - wiih

4 kommentarer:

  1. Wow! Hvordan kan du vågne så tidligt?
    Jeg sover altid virkelig længe, medmindre at jeg selvfølgelig SKAL op ^_^

    kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det virkelig ikke! ;))
      Jeg plejer normalt at vågne ved 9 tiden... :)

      Slet
  2. Svar
    1. Hihi :D Ja det var jeg lige den dag <3

      Slet