søndag den 7. juli 2013

Din Ven er min ven

Jeg ved ikke, om I ved det, men Rebekka har det geniale navn Din Ven Rebekka (efterfulgt af hendes efternavn) på facebook. Her vil man straks tænke, at Rebekka er utrolig kreativ. Man tror jo, ligesom min  (og rebekkas) ven Tobias, at hun selv har opfundet det.

Men næ nej, Din Ven kommer fra min storebrors ven... Som min storebrors ven sikkert har fået fra sin ven. Det vil sige at min ven Rebekka bare er en lille mainstream ven, ligesom alle andres venner.
Eller mainstream og mainstream, langt de fleste venner hedder ikke din ven (da man ligesom godt er klar over at ens ven er en ven), så det er stadigvæk sejt nok at hedde din ven. 

Dette indlæg er en teaser (fornemt engelsk ord der), til et indlæg der vil komme senere. Dette indlæg vil handle om (kan I gætte det?) venner.

Noget jeg i hvert fald har lagt mærke til er, at Din Ven Rebekka altid lægger mærkelige billeder ud når hun ikke ved hvad der passer til indlægget (Juletræet er ofte brugt: Her f.eks.)
Da jeg ikke ved hvad jeg skal lægge ud nu, bliver det også et billede af mit juletræ.
Enjoy


4 kommentarer:

  1. Dit indlæg er en smule forvirrende, måske det giver mening når det fulde indlæg kommer?

    Tag gerne et kig forbi, og smid en kommentar ;-)
    http://hannahfaurschou.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber det gav mere mening for dig efter indlægget med venner kom. :))

      Jeg synes faktisk det er en rigtig god lille teaser - men måske skal man kende lidt mere til mig og min blog for at følge med? :))

      Slet
    2. Hehe, forstår det nu :)
      Superfed blog, elsker din baggrund, eller hvad man nu kalder det :)

      Slet
    3. Tak<3 - jeg synes også det er ret fedt med alle de små overskæg ;))

      Slet