onsdag den 31. juli 2013

Da vi spiste jordbær


Rebekka var ude ved min hest her i sidste uge. Det var faktisk ret sørgeligt, for hun havde købt jordbær, som hun skulle dele med sin kæreste... Men han droppede hende! Derfor ringede hun til mig og spurgte om vi skulle spise jordbær ude ved Ida.. Hesten Ida. 

I skrivende stund (nu har jeg brugt det udtryk to gange i dag) rebekka har også brugt det engang. Det er ærgerligt at det ikke bliver brugt noget mere, for det er et ret sejt udtryk.

Nå men i skrivende stund (nu har jeg brugt det tre gange) sidder jeg det samme sted som vi sad og spiste jordbær. Og de var ikke det mest vindfulde, men det mest idylliske sted på hele ridecentret.


Se hvor fine de alle sammen er :) min hest er den længst til højre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar