onsdag den 17. juli 2013

Brune bjørne



Så når man går i Skandinaviens dyrepark og kommer til bjørnene står der på skiltet "Brun Bjørn" ... Jeg har tænkt over om det er "Brun Bjørn" som i en brun bjørn eller som i et navn med hurtigt "brun" altså "Brunbjørn" . . . haha forstår du? 



Nå men ja familien var lige i Skandinaviens dyrepark i dag. Min mor fik taget nogle fine billeder af de brune bjørne - hun er sådan helt obsessed med de bjørne, men de er nu også søde nok.. og sjove! Virkelig aggressive. Ungerne angreb bare deres mor hvis hun havde et blodigt stykke kalvehjerte. Så var der brølen og knurren! Crazaayy!

Ellers var alt helt stille og roligt - vi var sådan herre baldrede... Eller ja trætte var vi - og oveni det surfede jeg på det Røde Hav, you know. Tænk engang nu har jeg de sidste tre gange vi har været der haft mens!


//Sofias svedige tæer ud af vinduet på vej hjem//

Kort indlæg midt om natten - høhæ undskyld!

6 kommentarer:

  1. hehe, fed og sjov blog du har dig<3


    Jeg har selv lige lavet en blog, kig forbi og se:)
http://jannielucia.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe mange tak!<3
      Jeg kiggååårh nu :))

      Slet
  2. Håber i havde en super hyggelig tur! :') <3

    SvarSlet
  3. Åååh, nogle søde bjørne :-)
    Håber i havde en god tur, sjovt indlæg!

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er virkelig dejlige at kigge på :)

      Slet