onsdag den 31. juli 2013

Blue book

Jeg har længe tænkt, at jeg ville vise jer vores blå bog. På den måde kan komme lidt tættere på de sider af Rebekka, som hun måske ikke skriver. Eller hvad? jeg synes hun deler ret meget...

Og som en bonus, fordi bogen nu er bygget op som den er, så får du også min blå bog. Fordi vores sider er lige ved siden af hinanden. Hvor hyggeligt.

Men som i nok kan se, så er vores blå bog lidt uprofessionel: sort/hvid, stavefejl, ting der ikke er rigtige og sådan. F.eks. har jeg ikke undgået at gå i bad i en uge, jeg synes bare det kunne være sjovt at lade være! Og for det andet bliver Rebekka ikke kaldt Bers! Dog er den meget hyggelig, og de var vores eneste mulighed for at få en blå bog. Desuden er det en god måde at huske klassen på og alle den særheder.


Håber I vil læse den :) og hvis I har brug for en nærmere forklaring, så skriv endelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar