søndag den 21. juli 2013

Beach baby


Vi tager lige et smut på stranden i dag weee! Så et kort indlæg herfra! (det sker ikke så tit hahah). Du får et billede af min smukke lillesøster og herunder er der et billede af miiig! Rigtig sommerhumør! Med Hawaii-krans uuhh.
De er begge fra instagram.. Havde ikke lige andre.. Skriver nemlig fra min søsters IPod.. Men yeea.. Har du instagram? Mig og min søster deler og kalder os Resofikka


God søndag..
(omg føler slet ikke jeg har skrevet nok! Eller en ordentlig tekst! Looord! Jeg retter op på det senere!! I aften kommer der noget lækkert.. Et laangt indlæg! Promise. Jeg føler mig bare lidt normal når jeg skriver korte indlæg hæhæ).


6 kommentarer:

  1. Wir skal også på stranden i dag

    SvarSlet
  2. you look so cute :)
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    SvarSlet
  3. Lækkert! Nyd stranden ;-)

    Xx,
    Justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet