mandag den 22. juli 2013

And the winner is...



HALLELUJA! Så har vi (med vi menes Hestepigen-Maja-vense-Majse og mig selv) fundet en vinder af den første Give Awayyy!! Så vi har lavet den her smukke video. Bloggens allerførste video! Så det er virkelig blevet taget nogle mødomme... eller noget.. Jeg ville faktisk have delt en anden video.. men der var nogle probss.. Anyway! Vi fjoller en del - men hvis du vil vide hvem vinderen er må du se videoen.. For jeg afslører altså ikke vinderen her. Muhaha (well jeg skriver lige til til vinderen.. men se gerne videoen!). Jeg synes selv den er så hyggelig hihi. Men jaerr! Fortæl mig hvad du synes! Og hate modtages gerne. (vi er de perfekte ofre) Vi fremstår ret skøre - men det er bare fordi vi er skøre.



Tillykke til vinderen! 


2 kommentarer:

  1. Virkelig god video! Hvor er i bare sjove, haha! :D ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, du synes!<3 Vi var bange for at ingen rigtig ville forstå hvad vi snakkede om :D

      Slet