fredag den 26. juli 2013

Åh nej ikke hende igen!

Ja det er sgu mig igen. Hestepigen Maja. 
Fjordhestenidaogmaja.blogspot.com

Jeg er igen fyldt med ideer, om hvad jeg skal skrive, men i dag bliver det nødt til at blive et hurtigt indlæg. Jeg har nemlig været travl hele dagen i dag, samt hele dagen i går. Jeg har ikke engang fået passet min egen blog. Oohhh....

Hvis i ikke lige husker hvad jeg laver herinde, så læs mit første indlæg, der hedder noget med gæsteblogger. For det er nemlig det jeg er, en gæsteblogger... Gæst, det lyder lidt negativt på en eller anden skør måde.
Rabekka er taget til sin hjemstavn Færøerne. Rebekkas morfars far (tror jeg nok) er færing, det vil sige at rebekka er fjerdegeneratinsindvandrer! 
Jeg ved ikke hvad hun skal lave deroppe! Men et ved jeg, og det er at færinger er vilde med fester og kage! 

Men jeg vil skrive i bloggen, et stykke tid endnu... Håber i vil læse mine ting.


Til et blogindlæg hører et billede til, men det er ikke altid lige let at finde et billede. Men da det er sommer, og sommer er lig med blomster(kranse), får i et billede af min ultra perfekte, smukke, fantastisk pony Ida. Hende der er grunden til mit navn hestepigen.

1 kommentar: