torsdag den 18. juli 2013

After partay

Ja i går efter Skandinaviens dyrepark skulle min mor og far hjem til nogle venner - Sofia og jeg kunne godt tage med men vi ville hellere blive hjemme og holde lidt after party for os selv. Wuuhu! Vi fik walk'n'eat pizza og 350 gram bland-selv-slik! (min mor er stor modstander af bland-selv-slik, alt for mange bakterier ja! puh-badder! Hahah så nu når hun ikke var der skulle vi liiige have lidt).
Og forklaringen på walk'n'eat pizza er at vi ikke kunne vente med at tage et stykke så vi tog et på vejen hjem hæhæ. Så vi gik mens vi spiste!

//Halv-halv pepperoni og skinke//

//Sofia was like omg partay and I was like srsly you're so weird and then she was like oh my baby Jesus Christ and so I was all listen honey you're fab because of me..//
//jeg har set alle for mange dumme amerikanske youtube videoer - yaks!//



Jeg er simpelthen blevet sådan en sukkergris her på det sidste! Hmm vil have kage, slik og chokolade heeeele tiden. Fy Beksen! Tag et æble!
Hahah kom lige i tanke om at i min blåbog er der en som har skrevet Bers under kælenavne?? Det er jeg 100 p aldrig blevet kaldt! Og jeg vil ikke reagere på det hvis nogle råbte det. Hvordan udtaler man overhovedet Bers? Ellers har jeg haft mange kælenavne... Jeg er blevet kaldt Betty (min barndomsvenindes mor og far kalder mig det stadig hahah hyggeligt), Bekka, Titty (just realised what it means oh God why?? ej måske var det mere "Titi" I don't know, men jeg blev ikke kaldt det pga mine tits for srsly venter stadig... haha) og så nu bliver jeg kaldt (og det er mine yndlings): Beks, Beksen og Rebexx
Har du et kælenavn? (søde tæller ikke)..




2 kommentarer:

  1. When i first read this i was like omg Why, but Then i was like, omg i Will survive, and Then later on i was like hey this is kind of funny!

    SvarSlet
    Svar
    1. So I'm just like omg thanxx darling

      Slet