fredag den 28. juni 2013

Ve' ikk' hva' indlægget ska' hed'

I går aftes sad jeg lige og tænkte nogle tanker omkring bloggen.. Hvilke indlæg skal jeg lave? Skal der komme noget nyt? Og sådan nogle ting.

Så jeg lavede en liste!! Wuuhu, det elsker jeg, at lave lister over alt! Shopping-lister, pakke-lister og lister over alle de bøger jeg skal nå at læse... Ja over alt!
Kan du lide at lave lister?

//var lige ved at dele det på instagram.. men skiftede mening..//

Nå, men jeg skal ude at rejse to gange i ferien... eller rejse en gang, og så i sommerhus en anden gang. Så man kan sige jeg vil være uden internet 2 perioder af ferien.. Derfor har jeg fundet en som skal passe bloggen! Uuhuhuhuuuhh og det er ingen ringere end hestepigen Majse - og hvis du har fulgt med så har jeg nævnt hende flere gange, og hun er skide mærkelig og dejlig, så det bliver ikke kedeligt! 
Jeg ved, at hun allerede går og tænker over hvilke indlæg hun skal lave, og jeg glæder mig også til at læse dem! Jeg tror ikke du skal regne med så mange heste-indlæg, dem laver hun på sin egen blog, men vi kan nok ikke komme udenom hendes søde hest Ida (blinke smiley).
Det bliver tivertifald spændende og jeg er super glad for at hun gider!

Ellers har jeg tænkt at jeg vil lave etiketter til hvert indlæg.. Selvom det kommer til at tage en krig, en BuildABear og en gåtur med min mormor før jeg er færdig... 

Men sommerferien = masser af tid... Eller ikke. Hvis vejret er til det vil man jo gerne være ude og hygge med vennerne eller bare hygge med solen - og ikke inde ved computeren.. Men nu må vi se, jeg har rigeligt at skrive om i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar