lørdag den 29. juni 2013

Things to do

Okay jeg vågner op. Kigger mig i spejlet og....

OH MY FUCKING GOD..... hvad ser jeg? Et lig?

Tæt på, jeg ligner seriøst noget der er løgn.. Fy! For! HELVEDE!

Og ja det er så slemt, læs lige min beskrivelse af hvad jeg så:

- Min urenehud som har besluttede sig for at BRYDE ud over ALT i mit face lige i dag - iaks adr.. ARG..
- Mine normalt blå fine buer om øjnene er blevet KÆMPE og SORTE.. (ja jeg ligner et fucking lig)
- og i mit ene øje er der en rød klat... Blod? Jeg ved det fandme ikke! Men grusomt ser det ud!

Ja okay det var det...

Jeg er så ked af den hud - altså hvorfor fanden kan den ikke bare være blød og glat?! Min urene hud startede sidst i sommerferien 2012, havde aldrig haft probs med det før, men så fik jeg sgu problemer.. ÆV. Og ikke nok med at bumser skal sidde der MIDT i face og se grimme ud - næ nej, nogle af dem gør også ONDT.

Det plejer ikke at være vildt slemt, til at leve med, men i dag. FAndme nej - nu er det nok.

Så hvad vil jeg gøre?

- Rense mit ansigt (især når jeg har haft make-up på.. dumme fucking teenage pige Rebekka)
- Få min nattesøvn
- dyrke mere motion
- sidde mindre ved computeren (jeps det går ud over bloggen.. ej.. måske..  dunno)
- drikke vand (mere end jeg plejer, jeg elsker vand!)
- spise (lidt) sundere


Nyd et billede af mig dengang min hud var engleblød.. årrh *suk*

Har du nogle tips til den urene hud? Eller hvad gør du for at din hud skal være smooth and clean?

God lørdag!


8 kommentarer:

  1. Jeg får også lidt urenheder nu og da... Specielt hvis jeg skal noget vigtigt! Men jeg renser min hud med ProActiv, jeg ved ikke om jeg kan anbefale det... Jeg tror nogle gange at det giver mig bumser? Ellers bruger jeg iskoldt vand til huden når makeuppen er fjernet og så en god omgang aloe vera gelé eller en creme som giver huden fugt. :-)
    Held og lykke med din hud!

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også prøvet at bruge et renseprodukt, der bare gjorde det hele værre!
      Aloe vera er virkelig noget af det bedste, det vil jeg prøve i en periode, tak! :))

      Slet
  2. Jeg får i perioder uren hud.
    Men jeg renser min hud hver aften og nogle gange også om morgnen, hvis jeg husker det.
    Når jeg så har gjort det i flere dage i træk, kan jeg se en forskel.
    Og så bliver jeg jo ved med at gøre det hver dag(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror måske også det er fordi jeg glemmer at rense hud hver aften..

      Jeg vil helt sikkert kigge forbi :))

      Slet
  3. Hej. Sikke en fin blog du har! Kig forbin min hvis du får lyst :)

    //Line
    Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Linebine! ;)
      Jeg kigger forbi! :))

      Slet
  4. Ihh altså, kender det så godt! Hate it! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, godt vi kan dække det med makeup ;))

      Slet